Zamówiłam przez internet towar, oficjalnie taki, który znajdował się \"na stanie\", kolejnego dnia otrzymałam informację, iż zamówienie zostało anulowane z powodu.. \"BRAKU TOWARU\"!!!

Data dodania: 05/01/2011

Dodała: małgosia

nie uprzejmy sprzedawca

Data dodania: 03/01/2011

Dodał: w

Co to za sklep, gdzie nie można się dodzwonić. Drugi dzień dzwonie i nic...

Data dodania: 31/12/2010

Dodał: adam

towar mial byc dostepny na salonie, po zamowieniu okazuje sie, ze nie mozna go odebrac w zamowionej cenie, ale w wyzszej. (co prawda nizszej niz cena \\\\\\\"z polki\\\\\\\" ale powinna byc zachowana cena z zamowienia. Odradzam kontakt z ta firma.

Data dodania: 31/12/2010

Dodał: jacek

PRZECIEŻ NAWET TELEFON KONTAKTOWY 42 66-21-400 JEST NIEAKTUALNY - ODP. NIE MA TAKIEGO NUMERU !!!

Data dodania: 24/12/2010

Dodał: Marcin



 

Jak wyżej, numer zły, brak kontaktu, na wstępie plama dla sklepu.

Data dodania: 22/12/2010

Dodał: Marcin

oburzenie !!!!ze strony pracownika(kierowniczki) po informacji że jest inna cena na półce niż na rachunku ( na moją niekorzyść ).Stwierdziła, że jestem niegrzeczny i jak tak mogę???!!! Brak mi słów.

Data dodania: 20/12/2010

Dodał: Paweł

żenada! nigdzie w necie nie ma numeru do EW w Łodzi!

Data dodania: 16/12/2010

Dodał: poirytowany

brak mozliwosci jakiegokolwiek kontaktu

Data dodania: 16/12/2010

Dodał: d

W sklepach tego typu panuje nacisk na sprzedaż, tak ogromna że nawet jak pracownik się zna, ma zacisnąć zęby i wcisnąć co mu karzą. Wychodzi wtedy niekompetencja, nie koniecznie prawdziwa. To jest kwestia pracuj lub won.

Data dodania: 15/12/2010

Dodała: anonim




Poprzednia strona    ... 7 8 9 10 11 ...    Następna strona