Opinia negatywna
brak fachowej obsługi,długie oczekiwanie na sprzedawce,który nie zna asortymentu ,nie doradzi,szlak komunikacyjny na piętro długi!

Data dodania: 24/08/2011

Dodała: aalaa

totalny syf na sklepie nie moznaa dojsc do towaru bo wszedzie jakies palety i brak obsługi!!!!

Data dodania: 08/08/2011

Dodała: zzz

Opinia negatywna
Dział farb -nie mozna nikogo sie dopytac,gdzie i co mozna znalezć a jak juz znajdzie sie obsługę sklepu to nic nie wiedza albo uzywaja formy "wymijajacej" odpowiedzi lub wysyłaja na inny dział a tam znów nie można uzyskać pomocy od pracowników.

Data dodania: 05/08/2011

Dodał: klient

Opinia negatywna
Nomi Płock w skrócie to market gdzie tak na prawdę nikt niczego nie wie.

Data dodania: 03/08/2011

Dodała: basia

Opinia negatywna
placówka zamknięta
czekałam dwadzieścia minut na obsługę na dziale ogrodniczym,dwa razy musiałam iść do informacji by wezwać obsługę może jest jej za mało?!

Data dodania: 09/07/2011

Dodała: basia



 

Tak -jak nazbierasz milion punktów wydając tysiące złotych na zakupy w Nomi ,to za punkty otrzymasz atrakcyjny długopis.

Data dodania: 22/06/2011

Dodał: jaca

Brak fachowej obsługi,często nawet brak osób obsługujących.Ceny inne przy towarze a inne w kasie.Panie ,chyba są obrażone,że muszą przychodzić do pracy bo już po otwarciu sklepu są tak znudzone,że nawet nie odpowiadają na pytania kupujących.

Data dodania: 15/06/2011

Dodał: sam

brak telefonów na konkretnych stanowiskach czekasz jak matoł a minuty lecą

Data dodania: 27/05/2011

Dodał: maciej

Opinia negatywna
sprzedali mi drzwi przy których non stop psuł się zamek,kiedy rozsypał się całkowicie i spytałem gdzie taki zamek mogę do kupić odpowiedzieli mi tak.Proszę przywieść zamek z paragonem wyślemy to do producenta a ja mam zostać bez zamka w drzwiach

Data dodania: 04/05/2011

Dodał: zawiedzionyklient

Opinia negatywna
słaba obsługa, w ogóle dno ten sklep...

Data dodania: 21/04/2011

Dodał: Dawid




Poprzednia strona    ... 5 6 7 8 9 ...    Następna strona