Beznadziejna obsługa: z chwilą złożenia zamówienia i wpłacenia zaliczki klient staje się dla BRW na wrocławskich Bielanach jedynie namolnym petentem. Szczególnie radzę uważać na zamówienia na dziale mebli młodzieżowych. ŻENADA.

Data dodania: 06/11/2015

Dodała: Naciągnięta

Zakupiłam kuchnię i mebelki są bardzo fajne, naprawdę jestem z nich zadowolona, obsługa w sklepie miła, jednak robota montażysty tragiczna, kuchnię robi mi pół roku bo ciągle w niej coś pierniczy. Zamówiony 3 blat mam bo Pan poszarpał przy montażu.

Data dodania: 06/11/2015

Dodała: Ja

Omijajcie z daleka! zamówiłem szafę, którą dostałem w końcu po miesiącu i była niekompletna. Wyszło brak 1 i 3 złe elementy. Z reklamacją czekam miesiąc. Teraz pomylili adres i telefon i znów kolejny tydzień do tyłu

Data dodania: 30/10/2015

Dodała: robradzik

Kupiłam na Chramcówkach szuflady do szafy colin, uprzednio pytając się czy napewno będą pasować. Zapewniono mnie, że tak. Potem się okazało że jednak nie,odwieźli mi je i kazali przykręcić do bocznej ścianki trzy sklejki i bedzie ok,zwotu nie uznali

Data dodania: 28/10/2015

Dodała: nic u was nie kupie

Niemiła obsługa telefoniczna. Bardzo długi czas oczekiwania na meble. Transport daje wiele do życzenia.Nie polecam tego sklepu!!!Szczerze odradzam!!!

Data dodania: 09/09/2015

Dodała: Anita



 

Nie, nie i jeszcze raz nie. Wybrałam piękną sypialnie za 8 tys. zł. Zakup miał być za gotówkę wiec dzisiaj pojechałam z moim 8 msc. dzieckiem wpłacić zaliczkę i zamówić meble a tu co do sklepu z wózkiem dziecięcym Pani nas nie wpuściła ŻENADA SZOK

Data dodania: 03/09/2015

Dodała: Matka Polka

Patracze... Radzę sie 100 razy zastanowić zanim zamówicie wykonanie mebli pod wymiar... Meble kupione za bardzo duże pieniądze, a wykonane gorzej niz meble z Castoramy za 500 zł... Szkoda pieniędzy i nerwów..

Data dodania: 01/09/2015

Dodała: nat

1. Osoba przyjmująca wpłatę potraktowała nas nieuprzejmiepodawać zyczliwie, gdy chcieliśmy zapłacić za zamówienie a za 15 min Pani zamykała sklep i chciała iść do domu. 2. Aby poprawnie zapisać termin dostawy dla 2 zamówień 4 razy podawałam adres

Data dodania: 13/08/2015

Dodała: paulina majewska

Obsługa niekompetentna, niedoinformowana i dopiero sprawdzają wiele rzeczy jak człowiek już zapłaci.W razie źle dokonanego zakupu,winią kupującego,nie chcą przyjmować zwrotów-tylko wciskają ten źle kupiony towar i sugerują żeby sobie z tym poradzić.

Data dodania: 12/06/2015

Dodała: BYŁY KLIENT BRW

obiecywali dostarczenie sofy do końca tygodnia, a minął weekend, mamy już czwartek a sofy jak nie było tak nie ma; po co obiecywać jak się nie wyrabiają, bez sensu, uważajcie

Data dodania: 14/05/2015

Dodał: ubert




Poprzednia strona    ... 3 4 5 6 7 ...    Następna strona