Zero kompetencji. Czekanie na reklamacje to męczarnia z nimi olewanie sprawy zupełnie a może klient się znudzi. Do dzisiaj meble nie zrobione wielki negatyw

Data dodania: 12/05/2015

Dodała: Piotr

Absolutnie nie polecam tego sklepu!!! Sprzedawców nigdy nie ma,a jak już się ich poprosi o podejście,to robią to z taka łaską ,że aż się wymiotować chce. Termin realizacji 6 tygodni !!! i jeszcze się nie wyrobili w czasie! Radze unikać tego sklepu!!!

Data dodania: 10/05/2015

Dodała: Emila

Witam tak właśnie obecnie traktują tam klienta arogancko i z gębą najgorszy to ten starszy gość myślałem że to Właściciel ale to zwykły pracownik. Kiedyś było fajnie i przyjemnie miła MŁODA obsługa a nie zgryźliwi emeryci ODRADZAM ten sklep!!!!!

Data dodania: 10/04/2015

Dodał: Stanisław

Zapewnienia pracowników nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. Prędzej sam zacznę rzeźbić w drewnie niż u nich coś zamówię!!! Każda osoba szanująca swój czas i nerwy niech poważnie zastanowi się nad zakupami w tym pseudo salonie!!!

Data dodania: 02/04/2015

Dodał: życzliwy

Jakość mebli tego producenta odpowiada standardowi Bodzia. Meble można obejrzeć w \"salonach\" tej firmy. Lecz w standardzie obsługi klienta to Bodzio jest arystokracją do black red white. Miałem do czynienia z reklamacjami w tych firmach.Do Bodzi

Data dodania: 22/03/2015

Dodał: bulbet



 

Zaskoczenie- nie można płacić kartą, przecież to nie warzywniak

Data dodania: 26/02/2015

Dodał: klient

Brak dokładnej informacji o wielkości mebla, spowodował, że nie zmieścił się przez drzwi 80cm. Podejście pracownika BRW w zaistniałej sytuacji skutecznie zniechęca do dalszych zakupów.

Data dodania: 24/02/2015

Dodała: mini

Pracownica jednym słowem robi sobie jaja z klienta. Nie przyjmujemy zwrotów... Bo będzie nam to leżało na magazynie, hurtownik nam tego nie przyjmie no i widzi Pani.. Mamy remont w maju. Co mnie to interesuje jako klienta?! !!!!!

Data dodania: 24/02/2015

Dodała: zazenowana jakością obslugi

Całk. brak szacunku dla klientów. Kupiliśmy zestaw mebli za kilka tys.zł. Chcieliśmy oddać oświetlenie zakupione do zestawu za 89zł, nie otwierane, oryginalnie zapakowane. Kierownik odmówił, tłumacząc, że możemy jedynie kupić coś innego w tej cenie.

Data dodania: 22/02/2015

Dodał: Arek

Pan niemiły, projektant kuchni nie uwzględnił w zamówieniu jednej szafki, którą zaś uwzględnił w zrobionym przez siebie projekcie. Kolejne tygodnie czekania. Panowie, których pragnę pochwalić z brw przyjeżdżali do mojej kuchni 2razy.

Data dodania: 15/02/2015

Dodała: Beata




Poprzednia strona    ... 4 5 6 7 8 ...    Następna strona