Odwiedziłem RYŁKO PKP CITY CENTER w Poznaniu. Buty w sklepie bardzo ładne, ale obsługa pozostawia wiele do życzenia. Zero zainteresowania klientem, uśmiechu zero, dzień dobry i do widzenia nawet po dokonaniu zakupu...

Data dodania: 18/02/2014

Dodał: Marek

Bardzo niemiła obsługa; głównie RYŁKO Poznań City Center (PKP); mało kompetentna i nie poważna obsługa! Zdecydowanie odradzam

Data dodania: 02/02/2014

Dodała: Martyna

Niemiła obsługa !! Zamówiłam buty, po kilku dniach chce je odebrać w sklepie i ekspedientka mi podaje przyszły, ale inny model.. nie polecam !

Data dodania: 27/01/2014

Dodała: klient

Opinia negatywna. Przy zakupie bytów faktycznie wielka kultura, ale przy reklamacji niestety brak kultury. Nie polecam tego sklepu.

Data dodania: 13/01/2014

Dodał: mirosław

Bardzo nieuprzejma obsługa, nie pomocna... Przy spisywaniu druku reklamacyjnego dopytując o znaczenie pewnych zapisów byłam strofowana...

Data dodania: 12/01/2014

Dodała: Klientka



 

niemiła i mało kompetentna obsługa, trzy razy mi mówiono, że szpilek, których szukam nie ma na w innych sklepach w Rzeszowie. Po czym idę do najbliższego sklepu i co? Są. Więcej tam nic nie kupię

Data dodania: 21/11/2013

Dodał: Barbara

Mało kompetentna obsługa, przy tym niemiła...

Data dodania: 07/11/2013

Dodała: B.Klientka

ogólnie sklep jest przestronny i ma dosyć duży wybór obuwia...ekspedientki są chętne do pomocy, ale gdy rozmawiałam z jedną, wtrąciła się druga w niemiły sposób, co mnie wybitnie zraziło... zauważyłam, że jest to u nich częste..

Data dodania: 07/11/2013

Dodała: ala

Złej jakości ubrania, po praniu do wyrzucenia, nie radzę kupować

Data dodania: 05/11/2013

Dodała: Aga

Nie można zwrócić zakupionego towaru. Tylko wymiana i tylko w miejscu zakupu! Nierzetelne podejście do konsumenta. Nie polecam!

Data dodania: 25/07/2013

Dodała: kinges




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona