Dzwoniłam wiele, wiele razy i telefon nie działa - to nieco irytujące

Data dodania: 19/10/2017

Dodała: Kasia

doradcy klienta niesamowici - pomocni, wiedza na temat książek multimediów na poziomie najwyższym, nawet na temat zwykłych kartek na urodziny potrafią doradzić tak aby kupujący był bardziej niż zadowolony :) zawsze uśmiechnięci grzeczni i mili -pozd

Data dodania: 08/10/2017

Dodała: malutka

Jakaś młoda pani na kasie nie umie skasować prepaid card mówi nie moge tego sprzedać nie wchodzi kod .... Ma produkt w sklepie i nie może tego sprzedać ?? co to jest empik łomża to dno....

Data dodania: 02/09/2017

Dodał: Anonimowy

Sympatyczna obsługa. Wszystko załatwione w terminie. Natychmiastowa informacja dot. zamówionych pozycji. Gratulacje!!!

Data dodania: 28/08/2017

Dodała: Elżbieta

Panie nie mile

Data dodania: 16/01/2017

Dodała: anna



 

Moja noga w tym sklepie nigdy już nie postanie. Kupiłem bratankowi grę za 250 zł. Po powrocie do domu okazało się, że jego konsola nie będzie z grą kompatybilna, dlatego wróciłem do sklepu z chęcią WYMIANY na towar dedykowany do jego konsoli. W ferwo

Data dodania: 19/12/2016

Dodał: Radek

Nikt nigdy nie odbiera telefonu. Nagranie wiadomości głosowej nic nie daje.

Data dodania: 18/12/2016

Dodała: Grażyna

beznadziejna obsługa ,nie licza sie z klientem

Data dodania: 16/12/2016

Dodała: kasia

miłą obsługa dziewczyna która dopiero się uczy za wszelką cenę chce pomóc , miła i bardzo obrotna zdarzają się tez pracownicy mniej kulturalni ale mimo wszystko polecam ten sklep. pozdrawiam miłą blondynkę która ma tam rachityki :)

Data dodania: 06/12/2016

Dodał: Krzysiek

Właśnie ludzie tam pracują dlatego m.in nie odbierają. Każdy chce być obsłużony, w pierwszej kolejności w salonie. Jakby klient się czuł jakby był obsługiwany, a pracownik odbierał by telefony???

Data dodania: 28/09/2016

Dodała: Były pracowanik




1 2 3 4 5 ...    Następna strona