Zakupiłam 2 książki. Chciałam dokonać wymiany na inne tytuły (ten sam autor).Niestety nie posiadałam paragonu, ale zakup potwierdziłam płatnością kartą, dokładnie określając datę i godzinę. Odmówiono mi. Jest to niezgodne z prawem!

Data dodania: 30/12/2015

Dodała: Dorota

Nie odbierają telefonów - to po co on jest???

Data dodania: 29/12/2015

Dodała: BAB

Koszmar , brak zorganizowania , chamstwo

Data dodania: 24/12/2015

Dodała: jola

Telefon można sobie darować, prędzej kontynenty się połączą niż ktoś tam odbierze telefon. Zresztą w manufakturze to samo....

Data dodania: 20/12/2015

Dodał: Tomek

Pani która była odpowiedzialna za odbioru zaniedbala swoje obowiązki. Cały czas wspierano mi że paczka nie przyszła. (Czekalam ponad 7 dni na odbiór) po przyjściu i wyjaśnieniu sytuacji pani znalazła paczkę. Straciłam ponad 1 godzine w tym salonie.

Data dodania: 20/12/2015

Dodała: Magda



 

w porównaniu z zamknięta placówką na ul Kolejowej to to jest jakaś kpina z klienta, personel niezorientowany w temacie oczywiście jak już ten personel się zjawi, numery telef. na pic podane, ogólna ocena to mierny i to tak na wyrost dana ocena

Data dodania: 18/12/2015

Dodał: Dariusz

dodzwonienie się do Empiku to zdarzenie niemożliwe.

Data dodania: 16/12/2015

Dodał: antyfanempiku

pomyłkowo kupiłam płytę z dodatkowym DVD. Chciałam tylko CD. Zamiast zwrotu różnicy kwot dostałam kupon na tę kwotę. Słabe. I tak zostawiałam u Was kupę kasy. NIe trzeba było mnie w ten sposób zmuszać do kolejnych zakupów. Żegnajcie na wieki

Data dodania: 06/12/2015

Dodała: joanna

Empik na zoliborzu nie posiada telefonu albo nigdy go nie odbiera. Może trzeba kupic im aparat ;]

Data dodania: 05/12/2015

Dodał: Krzysiek

Zero kontaktu telefonicznego!

Data dodania: 18/11/2015

Dodał: Jaroslaw




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona