DZWONIŁAM TAM PRZEZ 1,5 TYGODNIA I CIĄGLE ZAJĘTY TELEFON, JUŻ MIAŁAM DOSYĆ I POJECHAŁAM DO TEGO SKLEPU. OCZYWIŚCIE NIE KUPIŁAM TEGO CO CHCIAŁAM, CZYTNIK NIE DZIAŁA, A PRZY KASIE PANI OCENIA CENĘ PRODUKTU NA OKO...

Data dodania: 21/11/2014

Dodała: Anna

Całkowity brak możliwości kontaktu telefonicznego z placówką. Aby sprawdzić, czy interesująca mnie pozycja jest dostępna- jestem zmuszona każdorazowo udać się osobiście. Uważam, że jest to absolutnie nie do zaakceptowania.

Data dodania: 12/11/2014

Dodała: JS

nie odbierają telefonów!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jak mam sprawdzić czy jest książka????????????????????????

Data dodania: 06/11/2014

Dodała: kasia

Nie ma kontaktu z placówką. Nie odbierają telefonów

Data dodania: 30/10/2014

Dodała: Martyna

może to i dziecinne ale moim zdaniem w Empiku jest bardzo mało MANG a jest wiele osób ,które się nimi interesuje, jeżeli już jakieś się znajdzie to jest ich może z 4-5 i to powtarzające się tytuły

Data dodania: 29/10/2014

Dodała: X



 

odbieranie połączeń telefonicznych jest obce dla tej placówki

Data dodania: 19/10/2014

Dodał: marcel

nie odbierają telefonu, nie odpowiadają na maile

Data dodania: 06/10/2014

Dodał: Mario

Nie mogę wysłać do Państwa zapytania drogą e-mailową, bo tam się coś zawiesza. Z wysyłaniem poczty elektronicznej nie miewam na ogół problemu.

Data dodania: 05/10/2014

Dodała: Magdalena

12 kwietnia 2014 r. zakupiłam "The very best of Wojciech Kilar". We wrześniu płyty już nie działały. Odtwarzacz nie jest popsuty, a płyty nie są zakurzone. Na wyświetlaczu pojawia się napis "can not play". Nie mam już paragonu.

Data dodania: 05/10/2014

Dodała: Magda

placówka telefonicznie nieosiągalna !!!

Data dodania: 15/09/2014

Dodała: agnieszka




Poprzednia strona    ... 5 6 7 8 9 ...    Następna strona