b. uprzejma obsługa.

Data dodania: 29/06/2011

Dodał: BH

dzisiaj próbuje dodzwonić sie od godz.9 nikt nie odbiera ,kolejki rzeczywiście długie a czynna 1 kasa

Data dodania: 29/06/2011

Dodała: niecierpliwa

Fatalna obsługa! Zero profesjonalizmu, niekompetentncja.

Data dodania: 28/06/2011

Dodała: Beata

Miła obsługa , dobre doradztwo. Polecam !

Data dodania: 22/06/2011

Dodała: przedsiębiorca

Jeśli chodzi o obsługę miła była do czasu kiedy nie przyszłam zlikwidować konta. Wtedy wyszło

Data dodania: 01/06/2011

Dodała: anka



 

REWELACJA!Panie są bardzo sympatyczne,uśmiechnięte,uczynne i co najważniejsze KOMPETENTNE!!!Znają swój fach,potrafią db.doradzić. Obsługa w skali 1-5 jest na 10!!!Jestem ich zadowolonym klientem,bo wszystko załatwię i bezpośrednio i telefonicznie.

Data dodania: 31/05/2011

Dodała: Karolina

Miła i fachowa obsługa :) Polecam

Data dodania: 10/04/2011

Dodał: Pan Tadeusz

Słaby kontakt ogólna niechęć do klienta

Data dodania: 16/03/2011

Dodał: zibi

skuteczni w działaniu

Data dodania: 02/03/2011

Dodał: robert

Za dużo płaci się za prowadzenie konta i transakcje przez internet. W ING banku to wszystko jest za darmo , a co do kolejek i obsługi to zgadzam się może i są kobitki uprzejme ale na kolejkę 10-12 osób nikt nie usiądzie na drugiej kasie..

Data dodania: 24/02/2011

Dodała: Alaska




Poprzednia strona    ... 11 12 13 14 15 ...    Następna strona