fatalna komunikacja. Nie odbierają telefonów. załatwianie zaświadczeń trwa 2-3 tygodnie.

Data dodania: 05/03/2012

Dodał: koz

Nie miła obsługa, nie poważne traktowanie klienta. Stałam do "okienka" w Olsztynie na Targu Rybnym.Były 3 osoby, stałam pół h a panienka się przechadza i nie raczy mnie poinformować, ile potrwa oczekiwanie na obsługę

Data dodania: 30/01/2012

Dodała: anta

brak kontaktu z doradcą finansowym, mało kompetentna obsługa

Data dodania: 10/01/2012

Dodała: alicja

fatalna obsługa, prosta konsolidacja z hipoteką trwa cztery miesiące i wygląda na to że jeszcze potrwa, pracownicy nie odpowiadają na telefony, brak komunikacji

Data dodania: 22/12/2011

Dodał: Jarek

obsługa, kompetencje tragiczne początek zawsze piękny a potem zaczynają się problemy. odradzam !!!

Data dodania: 12/10/2011

Dodał: nimik



 

Niekompetentni,niesłowni,podający nieprawdziwe informacje doradcy(potem demontowane przez kolejnych).Trudny osobisty dostęp do doradców,poziom rozmowy telefonicznej-jeśli w ogóle ktoś podniesie słuchawkę-żenujacy.Przykład tego jak zniechęcić klienta

Data dodania: 01/09/2011

Dodała: a

Tragedia - nikt nie wazy sie odebrac telefonu a podobno bank z "wyzszej polki".Obsluga klienta takze fatalna j.w. poza tym balagan i brak konkretnych informacji.Nie polecam.

Data dodania: 16/05/2011

Dodał: Lobo

Wypowiedziałam umowę karty kredytowej i spłaciłam wszystko a nadal do mnie dzwonią przedstawieciele i mówią ze mam zadłużenie, mimo że mam dokument że jestem rozliczona na czysto, a kartę oddałam i przedstawiciel banku pociął ją przy mnie.

Data dodania: 21/01/2011

Dodała: Ida

Tragiczny brak kompetencji personelu

Data dodania: 30/12/2010

Dodał: Piotr

Czy nie ma w Polsce bardziej kompetetnych ludzi????

Data dodania: 14/05/2010

Dodał: maciej




Poprzednia strona    ... 2 3 4 5 6    Następna strona