Brak kompetencji pracowników, nieznajomość przepisów, niemiła obsługa.

Data dodania: 30/09/2010

Dodała: d4

Niemiła obsługa, nie znajomość procedur Lukas Banku. Nie polecam. Uwaga bo mogą na Ciebie nakrzyczeć mimo, że same się pomyliły. Nie polecam tego punktu.

Data dodania: 13/09/2010

Dodał: Rozczarowany

Najpierw słyszę,ze na deczyję kredytową mam czekać 15 minut, po godzinie okazuje się ,że odpowiedź bedzie jutro, mija jutro i znowu jutro i cisza....mam to gdzieś.

Data dodania: 10/09/2010

Dodał: stefan

Żaden numer w Polsce Wasz podany w kontaktach-jest nieczynny,proszę o mr.do windykacji w Sopocie.

Data dodania: 08/06/2010

Dodał: Sopocianin

Pani bardzo opryskliwa. Miast udzielić pomocy , jeszcze bardziej zostało wszystko "zamotane". Nie polecam placówki.

Data dodania: 28/04/2010

Dodał: K1



 

pracownik dostarczył wezwanie bez koperty po poinformowaniu g o przez moja żone że taka osoba tu niemieszka stwierdził ze musi się z nią widzieć-widać że albo jest to osoba niedorozwinięta albo chora bo nie rozumie .doradzam kontakt z lekarzem

Data dodania: 22/04/2010

Dodał: Klaus

nieuzasadniona odmowa dania kredytu na 1500 zł.... Lesing nie miał problemu, eurobank też ni, wbk tak samo, milenium w zębach złotą kartę mi dało, z innych zrezygnowałem.... Do tej pory wszystko co wziołem spłaciłem, najczęściej przed czasem.

Data dodania: 15/04/2010

Dodał: kx

2 OSOBY (KOBIETA, MĄSZCZYZNA)BARDZO CHAMSKIE ZACHOWANIE

Data dodania: 08/03/2010

Dodała: MIS

Obsługa może i miła tu nie ma problemu ale na załatwienie prostej sprawy czekam już 5 dzień. A miało być w 15 min

Data dodania: 22/06/2009

Dodał: Jan Tomala

1.NIE MOŻNA SIE DODZWONIC NA ZADEN ZNR TEL.2.NIE MOŻNA WZIĄC KREDYTU JEŻELI WCZEŚNIEJ SIE JAKIŚ MIAŁO I SIE SPŁACIŁO CHOC JEDNĄ RATE PO TERMINIE

Data dodania: 18/06/2009

Dodał: MARCIN




Poprzednia strona    1 2 3 4 5    Następna strona