Daleko posunięta niekompetencja i nieuprzejmośc personelu recepcyjnego. W prostej sprawie zostałem spławiony i odesłany

Data dodania: 07/06/2011

Dodał: karol1953

najgorsza placówka w jakiej kiedykolwiek byłem na stronie inetrnetowej nawet nr. telefonu nie ma bank do bani

Data dodania: 19/04/2011

Dodał: re x

Jestem oburzona zachowaniem Waszego pracownika, który dzwonił do mnie z tel.. Skandaliczne nieprofesjonalne zachowanie, arogancja i tupet !!!! Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą!

Data dodania: 06/09/2010

Dodała: Ania

brak kultury osobistej u doradcy( kobieta)!

Data dodania: 30/07/2010

Dodał: wind

Z przykroscia stwierdzam duza nikompetecje pracownikow.Zostalem poproszony o osobiste stawiennictwo 8maja do placowki banku celem omowienia warunkow zal. lokaty.W poniedzialek mialem otrzymac szczegolowe postanowienia. Dzis jest czwartek-kontaktu br

Data dodania: 13/05/2010

Dodał: Z Jarmuzek



 

brak kultury osobistej u doradców!

Data dodania: 24/03/2010

Dodał: boss

po rozmowie telefonicznej i obietnicy ze strony doradcy o przesłaniu materiałów (odnośnie których toczyła się rozmowa) minęły 2 tygodnie i do tej pory nic nie otrzymałem. Tak się nie traktuje klienta!

Data dodania: 21/03/2010

Dodał: zawiedziony

zapominają o obietnicach

Data dodania: 11/01/2010

Dodał: kris

WAGA - zlewka dla klienta ktore juz maja u nich na infolinii dla klientów - ciagle nie maja internetu - lokata 5.25 a jak zalozysz np w Open finance ( tez ich firma i lokata tez w Noble Banku ) to juz masz 5.65 - fajnie co ... czyli lepiej nie byc

Data dodania: 25/10/2009

Dodał: BB

brak kompetentnych doradców!!!!

Data dodania: 09/07/2009

Dodała: ockl1




Poprzednia strona    1 2 3    Następna strona