Nie kupujcie nikomu tam bonów podarunkowych Ja dostałam takie 2 bony każdy 100 zł Chciałam zrobić zakupy za 196 i nie mogłam. Kwota musi być taka sama lub wyższa W sklepie nie ma nic co kosztowałoby równo 50,100 czy 200zł Jest to wymuszanie

Data dodania: 27/06/2015

Dodała: niezadowlony

Kupiliśmy z narzeczonym pierścionek po tygodniu noszenia wypadł kamień na naprawę czekałam 4 tygodnie . Dziś znów wypadł kamień niecały miesiąc od naprawy .nie polecam

Data dodania: 17/05/2015

Dodała: Nika

Zdecydowanie NIE POLECAM firmy Apart, ze wzgledu na BRAK SZACUNKU DLA KLIENTA (oczywiscie po sprzedaniu swojego produktu). Wybieranie piersionka zareczynowego powinnam wspominac mile, niestety firma apart wszystko zepsula. Brak profesjonalizmu, brak

Data dodania: 08/05/2015

Dodała: zana

Panie pracujące w salonie Apart pracują z przymusu. Są mało sympatyczne. Chyba dużo zarabiają skoro są tak nie sympatyczne

Data dodania: 12/02/2015

Dodała: kiki

Nie polecam, kupiłem pierścionek zaręczynowy w grudniu, wręczyłem pod koniec grudnia... jednak okazał się że jest lekko za duży. Wyglądało, że pasował jednak zdarzało mu się zsuwać...Poszedłem więc do firmy APART z prośbą o wymianę na mniejszy rozmia

Data dodania: 21/01/2015

Dodał: lukasz



 

Niestety, jako stały klient jestem ignorowany, zresztą inni również. Problem jest z podstawowymi zasadami, a mianowicie \\\"dzień dobry\\\", nie wspomnę o uśmiechu. Przychodzę zawsze zainteresowany kupnem, a nie, żeby pooglądać, więc tym bardziej nie

Data dodania: 08/01/2015

Dodał: lucas

Zdecydowanie negatywna!!! Klientów nie informuje się przy zakupie o ich prawach, informacje są zatajane, później nieprzyjemności...wisi tylko informacja tuż przy kasie, kierownik bez kompetencji, empatii. Nigdy więcej nie zrobię tam zakupów,DRAMAT

Data dodania: 11/12/2014

Dodała: Zażenowana

Kocham ta firmę, mają piękna biżuterię, ale fakt, Panie tam pracujące są zadufane, mają zadarty nos, czekają i latają tylko za dobrze ubranymi klientami, a prawda jest taka, że każdego klienta powinno się traktować równo !!!!

Data dodania: 13/11/2014

Dodała: dziewczyna

obsługa bardziej interesuje się czubkiem swojego nosa niżeli klientami, można stać i czekać do ... lub na zbawienia. Ku mojemu zaskoczeniu w salonie był tylko 1 klient poza mną, a "zaganiane" panie z obsługi stały i przyglądały się swoim paznokciom

Data dodania: 06/11/2014

Dodała: Krystyna

kupując sprzęt AGD-lepiej zrezygnuj jeżeli zależy ci na czasie używania sprzętu: kupiłem czyścik parowy za 99.99 zł sprawdzam w domu i nie działa, zanoszę, a oni mówią sprzęt używany i do reklamacji 14 dni. Mój czas posiadania urządzenia to 2 godziny

Data dodania: 30/10/2014

Dodał: lech




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona