Brak zainteresowania klientem...

Data dodania: 23/12/2013

Dodał: zenon

To jest totalna porazka zobaczylem identyczne rzeczy,3 razy taniej w innym sklepie nie korporacji omamiajacej reklamami,dalem się nabrac,poza tym wszystkim nie imformuja klientow o probie zlota szok..dno nie kupujcie tam kupujcie

Data dodania: 18/12/2013

Dodał: tuxiriom

Niemiła obsługa...

Data dodania: 20/08/2013

Dodała: najra

Robiłam dzisiaj zakupy w tym sklepie i tak sfrustrowanych, zniecheconych i znudzonych Pań, które tam pracuja w zyciu nie widziałam, te kobiety psują wizerunek tej firmy, należałoby zmienic te Paniusie na osoby bardziej zainteresowane swoja pracą.

Data dodania: 31/05/2013

Dodała: Beata

Ekspedientki zachowują się gwiazdy filmowe, na podane pytanie o biżuterię nie potrafią odpowiedzieć, brak profesjonalizmu, nie polecam tego punktu.

Data dodania: 12/03/2013

Dodał: Marek



 

Gliwice - forum. Obsługa nieprzyjemna i niekompetentna. Żałuję, że musiałam kilkukrotnie męczyć się z tymi ludźmi.

Data dodania: 08/03/2013

Dodała: agnieszka

Od lat kupowałam w Apartach.Z obsługi jedna pani była miłą i starała się pomóc, reszta tragedia. Zero pomocy,nie chcieli zmniejszyć ani wymienić pierścionka mimo że nie miał śladów użytkowania."Zwykły"jubiler nie miał z tym problemu.Stracili klienta.

Data dodania: 19/02/2013

Dodała: Iza

Obsługa tragiczna. Jestem bardzo niezadowolona i coraz rzadziej (ze względu na personel) odwiedzam ten sklep...Podobne opinie są wśród moich znajomych.

Data dodania: 15/02/2013

Dodała: Krystyna

Oddałem zegarek, który jest na 3-letniej gwarancji ponieważ nie chodził. Na zgłoszeniu reklamacyjnym wyraziłem zgodę na odpłatną wymianę baterii do kwoty 45 pln. Po kilku dniach poinformowano mnie, że zegarek jest do odbioru, ale za 90 pln, skandal.

Data dodania: 25/01/2013

Dodał: robo

Omijać szerokim łukiem, niemiła obsługa, a my poczuliśmy się jak przysłowiowy petent w sklepie mięsnym w PRLu.

Data dodania: 02/12/2012

Dodał: Robert




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona