nie miła obsługa

Data dodania: 16/03/2011

Dodał: Kamyczek

reklamacja zegarka załatwiana m-c.Mimo obietnic nie poinformowano tel.o załatwieniu reklamacji.Jeździłam 3razy go odebrać,w 2dniu Panie robiły inwentaryzację i mimo próśb nie wydały zegarka.Salon położony na uboczu z trudnym dojazdem.Niemiła obsługa

Data dodania: 06/03/2011

Dodała: Irena

fatalna obsługa w salonie w Grudziadzu na ul.Konarskiego.Wydana mi karta stałego klienta nie została zarejestrowna w systemie,co pozbawiło mnie możliwości skorzystania z upustu przy zakupach w innym mieście. Oddałam zegarek do naprawy gwarancyjnej.P

Data dodania: 28/02/2011

Dodała: Irena

Uwaga przy zamawianiu produktów!!! Zamówiłem pierścionek zaręczynowy, ostatecznie zamówienie nie było chyba przyjęte. Dzisiaj po 2 tyg od zamówienia poszedłem odebrać... Miałem już wszystko zamówione na zaręczyny, wyszedłem na głupka!!!

Data dodania: 12/01/2011

Dodał: potencjalny nabywca

Obsługa na najniższym poziomie jeżeli chodzi o wiedzę...nie wiedzą jak działają mechanizmy zegarków...porażka

Data dodania: 16/11/2010

Dodał: xXx



 

W GALERII KRAKOWSKIEJ JEST STRASZNIE NIE MIŁA I OKROPNA OBSŁUGA!!!!!!!!

Data dodania: 29/05/2010

Dodała: LOLA

Bardzo nie miła obsługa! Te panie wyżywają się na klientach tego sklepu. Rozmaiały ze mną tak jakby mialy jakieś pretensje.Miny też miały nie ciekawe. Moim zdaniem panie te nie powinny przenosis do pracy swoich pryatnych problemów.

Data dodania: 21/05/2010

Dodał: P.B

Próbowałem połaczyć sie telefonicznie z jednnym ze sklepów oraz z samą informacją sklepu. Po godzinie udało sie. Pani w Informacji nie posiada spisu telefonów sklepów - porażka. Pytam więc po co jest ta kobieta tam siedzi ???

Data dodania: 13/12/2009

Dodał: BraYan

Nieuprzejma obsługa, nie znajaca się na towarze, sprzedają masy jubilerskie jako kamienie

Data dodania: 08/12/2009

Dodała: lola




Poprzednia strona    ... 3 4 5 6 7