Fatalna obsługa, kosiarka działała 15 minut i teraz nie nadaje sie do użytku, oczywiście problem ze zwrotem towaru, dodzwonienie się do sklepu graniczy z cudem!

Data dodania: 21/07/2012

Dodał: GRZEEE

brak fachowości u sprzedawców

Data dodania: 25/02/2012

Dodał: jan

słaba obsługa 20 minut czekałem aż mnie ktoś obsłuży.Po drugie sprzedawcy na niczym się nie znają, np. byłem ostatnio po pompę to goście nic nie wiedzieli. Słaba obsługa telefoniczna

Data dodania: 15/10/2011

Dodał: macgajwer

Opinia negatywna
Myślałem że tylko w Dębicy mają niekompetentny personel a tu w tarnowie to samo i nawet telefonu nie ma kto odebrać od godziny.

Data dodania: 28/07/2011

Dodał: Tomasz

fatalna obsługa

Data dodania: 06/03/2011

Dodał: jan



 

Beznadziejna placówka,zero kultury tamtejszych pracowników,zwłaszcza mężczyzn.

Data dodania: 04/12/2010

Dodała: klient

kupujac styropian oszukali mnie na nic zdaly sie wyjasnienia mojej osoby bardzo niemila chamska obsluga

Data dodania: 01/12/2010

Dodał: krzys

Oczekiwanie na realizację zamówienie przechodzi ludzkie pojęcie. Uważam, że oczekiwanie na dostawę drzwi wewnętrznych przez prawie 2 miesiące to stanowczo za długo. Widocznie tak w RMCB dbają o klienta. ŻENADA

Data dodania: 18/11/2010

Dodała: Edytor

nie można się dodzwonić

Data dodania: 02/08/2010

Dodała: agnieszka

Opinia negatywna
zakup tam to tragedia jedna kasjerka na kasie nie ma kto pomóc o doradzeniu juz nie wpomne totalna olewka klienta

Data dodania: 29/07/2010

Dodał: rafał




Poprzednia strona    1 2 3 4    Następna strona