żenada. telefon za 1,3tys zl zepsul sie po 2 tyg. po naprawie wgraniu nowego softa przez sony gb okazalo sie ze ma simlocka i teraz nikt nie potrafi go sciagnac. wedlug serwisu mam sobie odebrac telefon i pojecia nie mam co z nim zrobic. tragedia!!!

Data dodania: 13/09/2016

Dodała: angelika

NIE POLECAM nikomu zakupów w punkcie Teletorium w Świdniku. Sprzedają niekompletne zestawy telefonów, a ich centrala niby rozwiązuje problem i dosyła braki, ale po 2 tygodniach okazuje się, że nic więcej mi się nie należy

Data dodania: 11/08/2016

Dodała: karola

Porażka

Data dodania: 11/06/2016

Dodał: Lolo

Kaszanka

Data dodania: 11/06/2016

Dodał: Lolo

Mówią przy sprzedaży ze jaki to fajny tel a okazuje sie ze to bubel

Data dodania: 11/06/2016

Dodał: Julek



 

Sprzedaja uszkodzone telefone i nie maszans nazwrot

Data dodania: 11/06/2016

Dodał: Zenobiusz

Nie polecam tego punktu fatalna obsługa klienta, pomimo obecności właściciela podczas składania reklamacji wcześniej kupionego telefonu w tym punkcie zostałem zignorowany i bezczelnie mówili ze serwis ze coś tam.

Data dodania: 10/06/2016

Dodał: Piotrek

CENTRALA SERWISU nie potrafi przyznać się do błędu! Telefon został oddany w celu naprawy głośnika, a zwrócony z zepsuty ekranem! Teraz mam działający głośnik w telefonie z uszkodzonym ekranem, który nie nadaje się do użytku. Polecam masochistom.

Data dodania: 08/06/2016

Dodała: niezadowolony klient

Nie polecam tego punktu, nie potrafią przyznać się do błędu. Oddałam tablet do naprawy i wrócił bez karty pamięci. Kilku sprzedawców plus serwis, odbijanie piłeczki- nie liczy się klient. ODRADZAM.

Data dodania: 06/05/2016

Dodała: Lari

Panowie nie szanują praw konsumenta, telefon z serwisu wrócił bardziej jeszcze bardziej uszkodzony. Po 8 miesiącach rozmów z Panami zostałam z uszkodzonym telefonem, za którego naprawę zapłaciłam 450zł. TRZYMAJCIE SIĘ Z DALEKA OD TEGO SERWISU!!!

Data dodania: 06/05/2016

Dodała: Lena G.




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona