Odradzam korzystanie z tego punktu. Po zakupie smartfona następuje totalne olewanie klienta. Telefon nie działa, a oni wmawiają mi że wszystko jest ok. Odpowiedzi na pisma pisane jak dla debila z nieczytelnym podpisem. Nie ma z kim rozmawiać.

Data dodania: 14/01/2016

Dodał: Paweł

Wymienilem dzis szybke w iphone wgalerii a2. Szybka po trzech godz wciaz sie odkleja. Wrocilem a pan sprzedawca twierdzi ze to wina mojego etui i moge kupic inne.poprosilem o rozmowe z szefem i ten przez tel stwierdzil ze wina jest po mojej stronie

Data dodania: 05/01/2016

Dodał: Mar

Używałem pokrowca ok miesiąca. 15.10.2015 roku zareklamowałem popękany pokrowiec telefonu. 29.10.2015-przewidywane ukończenie reklamacji. Zgłosiłem się 08.11.2015 r. Odesłano mnie z niczym. Ani kasy ani pokrowca. Szczerze odradzam!!!

Data dodania: 10/11/2015

Dodał: Nadi

Nie potrafią doradzić albo świadomie kłamią aby kupować droższe części...

Data dodania: 18/06/2015

Dodała: zuu

nie polecam, zle zalozona folia, nastepnego dnia sie odkleila, szklo hartowane porysowane, jestem na nie.

Data dodania: 03/06/2015

Dodała: ola



 

OSZUKANO MNIE ZE NA SWOJEGO SMARTFONA NIE ZNAJDE INNEGO ETUI NIZ TO KTORE MI PROPONOWAL PAN W TELETORIUM (80ZL). JA WIERZAC MU-KUPILAM. KAWALEK DALEJ DOSTALAM WLASNIE TAKIE JAKIE CHCIALAM ZA 20ZL...

Data dodania: 02/06/2015

Dodała: MAŁA

Сhciałabym dodać opinię o sklepie Teletorium w CH Wola Park (sklep na górze). Niestety jest duży problem z reklamacjami. Sklep podczas sprzedaży telefonu celowo dopuszcza się nieprawidłowości, co potem skutkuje odmową w przyjęciu reklamacji.

Data dodania: 29/05/2015

Dodał: Niezadowolony klient

Nie polecam bardzo!!! Oddałam telefon dobry, okazuje się że działa w połowie. Teraz będę musiał się szarpać o sprawiedliwość Bóg wie ile...

Data dodania: 11/05/2015

Dodała: Kooloo

Naprawa miala trwac tydzien,mija juz prawie miesiac a telefonu jak nie ma tak nie bylo, i ciagle maja jakies glupie wymowki. Omijajcie ten serwis szerokim lukiem.

Data dodania: 04/05/2015

Dodała: Domowniczka

Ostrzegam wszystkich. Zero szacunku do klienta ! Najpierw sprzedano mi wadliwy telefon ( nowy ale bez glosu :) ) od razu następnego dnia wrocilam z reklamacja, ze nie ma glosu. Uslyszalam, ze tylko na gwarancji mogę go oddac bo może to ja go zepsułam

Data dodania: 02/05/2015

Dodała: Monika




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona