Sieć Plus nie ma się dobrze co widać po ludziach którzy w tym punkcie pracują. Pani w kasie opryskliwa i arogancka, panowie niesympatyczni i zarozumiali, bez żalu muszę zmienić operatora.

Data dodania: 11/10/2012

Dodał: Ryszard

Zjawiłam się do punktu z problemem zgubionego telefonu. Potrzebowałam duplikat karty SIM. Niestety z powodu rzekomego błędu systemu a potem niekomptetencji musiałam czekać aż prawie 2 dni na duplikat. Finalnie załatwiłam go w innym punknkcie Plusa.

Data dodania: 26/09/2012

Dodała: Kasia

JAKI NR.TEL. BO PODANY JEST NIEAKTUALNY NADAL TAK JEST

Data dodania: 26/09/2012

Dodała: ADA

Zła obsługa klienta, pracownik nie zna się na swojej pracy, nie zna regulaminów ofert prowadzonych przez Plusa.

Data dodania: 24/09/2012

Dodał: Michał

Nie odbierają telefonów,są niekompetentni, nie potrafią udzielić żadnej konkretnej odpowiedzi,są tylko mili w momencie kiedy podpisuje się umowę.

Data dodania: 31/05/2012

Dodała: Dorota



 

najprosciej mówiąc miałam głupote do załatwienia i oczywiscie zostałąm odesłana z kwitkiem bo Pani nie chciało się poszukac rozwiązania

Data dodania: 24/04/2012

Dodała: Izka

Miało być profesjonalnie ale niestety poczułam się znowu wypchnięta za drzwi.Jeśli masz problem z reklamacją to w tym punkcie nie należy liczyć na pomoc.

Data dodania: 16/04/2012

Dodała: Katarzyna

JAKI NR.TEL. BO PODANY JEST NIEAKTUALNY

Data dodania: 21/03/2012

Dodała: WIDMO

miło do momentu podpisania umowy. Brak telefonów zastępczych-radzą żeby sobie kupić komercyjnie.

Data dodania: 08/02/2012

Dodał: mob

słabe podejście konsultanta do mojej sprawy. Nie dał sobie rady z błahym problemem co powoduje że muszę jechać do Koszalina i ostatecznie rezygnuję tej sieci .

Data dodania: 03/02/2012

Dodał: kazik




Poprzednia strona    ... 4 5 6 7 8 ...    Następna strona