Obsługa tragedia!!! Zero zainteresowania klientem i brak kompetencji. Na konkretne pytanie dotyczące usług pada odpowiedź "Chyba tak. Nie wiem" To ja się pytam kto ma wiedzieć?

Data dodania: 20/12/2011

Dodała: Dorota

wchodzę do sklepu żeby dowiedzieć sie o ofertach dla stałych klientów,no i może przedłużyć umowę,ale zero zainteresowania klientem wracam po 10 minutach to samo.chyba zrezygnuje i pójde do innej sieci mam dwa telefony w plusie bedzie jeden mniej

Data dodania: 14/11/2011

Dodał: stanisław

Bardzo nieprzyjemni ludzi, nic nie wiedzą , nie umieją doradzić, nie znają się na swojej pracy, opryskliwi i nieuprzejmi, cokolwiek robią to robią z łaską.

Data dodania: 20/10/2011

Dodał: Odchodzę z Plusa

Długi czas oczekiwania

Data dodania: 09/10/2011

Dodał: surfer

Beznadzieja!!!!!! Nie potrafią nawet uaktualnić swojego numeru telefonu ....a może po prostu chodzi o tzw.święty spokój!!!

Data dodania: 05/09/2011

Dodał: Bogusław Szczęsny



 

dodzwonic sie tam nie mozna, pracuje tam ktos?

Data dodania: 21/07/2011

Dodała: zła

Mam hit - pani z obsługi, w trakcie pracy zamknęła punkt i udała się na solarium!!!!!!!! Oczywiście zrezygnuję z usług tej firmy, ponieważ reprezentują PLUSA uważałam, że obsługa, to również wizytówka firmy,daleko im jednak do profesjonalizmu.

Data dodania: 08/05/2011

Dodała: Jagna

ostatnio m punkt wprowadził opłatę rachunków tanio i niby szybko nie dajcie się nabrać!!!!!!!!!! zapłaciłem u nich i nadal pieniądze nie wpłynęły na podany rachunek!!!!!!a minęło już prawie tydzień

Data dodania: 17/03/2011

Dodał: klient

Kupiłam tam dzisiaj przeterminowany starter 36.6!! i nie dostałam paragonu!!!

Data dodania: 14/02/2011

Dodała: Alex

Personel niekompetentny,złośliwy. Zero zyczliwości i pozytywnych emocji skierowanych w strone klienta.

Data dodania: 16/01/2011

Dodała: anonim




Poprzednia strona    ... 5 6 7 8 9 ...    Następna strona