Obsługa sklepu RTV EURO AGD AUCHAN delikatnie mówiąc pozostawia wiele do życzenia. Złożoną 18.08.2017r. reklamację zrealizowano po upływie miesiąca.Nie chciało im się wysłać sms, że mogę odebrać sprzęt. Odradzam zakupy w tym sklepie.

Data dodania: 19/06/2017

Dodała: Helena

Sprawa dotyczy zakupu zmywarki.Początkowo wyglądało to nawet dobrze, w momencie gdy się zgłosiliśmy do sklepu celem podbicia karty gwarancyjnej i pan obsługujący zapytał się \"A nie mogła by Pani sobie sama wpisać nazwy i nr. fabr. zmywarki\". Dno.

Data dodania: 13/06/2017

Dodał: Stanley

Sieć nie dba o klienta. Reklamacja gwarancyjna smartfona trwała ponad miesiąc z czego 14 dni był w serwisie. Proponuję omijać tą sieć sklepów szerokim łukiem.

Data dodania: 12/06/2017

Dodał: waldek

Nie polecam !! Sprzęt po zakupie nadaje się tylko do reklamacji-w sklepie odmawiają sprawdzenia czy wszystko działa. Nie dajcie się namówić na różne ubezpieczenia.Raty płacisz ,a sprzęt w ciągłej reklamacji.Kupisz- raty i płacisz 50% więcej za towar

Data dodania: 13/05/2017

Dodała: mysz

dwie starsze panie dzień 24.04.2017 godz 12 -13 dział rat .Panie kierowniku czas zespół w tym dziale zmienić były zajete sobą i o co mi chodzi a potem spadaj a dzień póżniej w innym sklepie zakupiłam towar za 3100 .omijajcie ten sklep.

Data dodania: 26/04/2017

Dodała: Klaudia



 

Byłam dzisiaj żeby kupić suszarkę, okazało się, że cena w kasie jest inna niż na stoisku. Pani kasjerka powiedziała że nie będzie tego wyjaśniała i mam sobie iść z tą sprawą do kogoś z obsługi. Niestety żaden z panów nie miał czasu.

Data dodania: 24/04/2017

Dodała: Halina

to sklep rodem z epoki PRL. Obsługa sięga dna. Przeważa arogancja i unikanie klientów. Dominuje zasada niech klienta obsłuży kolega po co mam się przemęczać. Kręcą się po sklepie , ale nikt nie ma czasu żeby odpowiedzieć na pytanie.

Data dodania: 24/04/2017

Dodała: Halina

Obsługa i kierownictwo ironiczna, brak możliwości sprawdzenia sprzętu. Sprzedają niesprawne telefony, brak możliwości ich sprawdzenia w sklepie bez własnych kart SD.

Data dodania: 12/04/2017

Dodał: Jędrek

nie polecam!

Data dodania: 11/04/2017

Dodała: POLA

Nie da się zwrócić towaru ani wymienić na inny z dopłatą. Nie oddają tez pieniędzy. Na reklamację trzeba czekać koło 3 tygodni. Nie polecam zakupów w tym sklepie, jeżeli nie da się sprawdzić towaru na miejscu. Masakra

Data dodania: 12/03/2017

Dodała: niezadowolona




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona