nikt nie odbiera telefonu

Data dodania: 02/04/2011

Dodała: er

Proponuje aby przy informacji postawić fotele ponieważ spędziłem tam dużo czsu chcąc zareklamowac uszkodzone drzwi. Obsługę działu z drzwiami pani wzywała z osiem razy. Byłem tam raz i już sie zniechęciłem do tego sklepu.

Data dodania: 30/10/2010

Dodał: Rafa

chciałam zakupic panele gdy poprosilam o doradzenie i po poł godzinnym oczekiwaniu na obsługe pan kazał mi czekac na pania bo on nie ma czasu wyszłam zła i więcej tam nie pójde wolę przepłaci a nie byc traktowana olewczo

Data dodania: 29/10/2010

Dodała: klaudia2130

Ordynarna kasjerka zamiast słowa dziękuję powiedziała do mnie \"spadaj na drzewo\".

Data dodania: 13/08/2010

Dodał: PRom

Najgorszy sklep z jakim miałem do czynienia w ostatnich latach. Obsługa kierownictwa stoiska w trakcie reklamacji jest arogancka, nie kompetentna, złośliwa i działa wbrew prawu. Byłem potraktowany jak najgorszy gnojek. Nigdy więcej do tego "składu"

Data dodania: 06/05/2010

Dodał: Sławomir



 

Załatwiam u was reklamacje,którą zgłosiłam od 28 grudnia 2009 i do tej pory nie została rozwiązana! Sam już wydzwaniam po serwisantach żeby cokolwiek przyspieszyć bo na wasz sklep nie można zbytnio liczyć. NIESTETY!

Data dodania: 10/03/2010

Dodała: PAULINA

Termin zwrotu 14 dni dla glazury łazienkowej jest poniżej jakiegokolwiek standardu.Termin zakończenie remontu to nie odlot samolotu.Rozumieją to inne sieci poza Praktikerem. Po stracie ok. 450zł gotówki będę odradzał zakupy glazury w Praktikerze.

Data dodania: 03/03/2010

Dodał: ma-megi

Bardzo źle oceniam SKLEP PRAKTIKER!Pracownicy nie kompetentni,nie miła obsługa,zero informacji na terenie sklepu,kierownik nie dostępny.Pracownicy robią wrażenie jakby woleli nie obsługać żadnego klienta, udają że nie widzą i nie słyszą!!!NIEPOLECAM

Data dodania: 22/02/2010

Dodał: KAJTEK

Po pierwsze - brak personelu! Po drugie - jak personel pojawi sie juz na horyzoncie to uciekają przed klientem jek myszy. Po trzecie - wiekszośc personelu to porazka - nieuprzejmi i niezadowoleni z życia.

Data dodania: 26/08/2009

Dodała: Ewa

Rok temu kupiłem w Praktikerze kosę spalinową. Po otwarciu okazało się że nie było instrukcji po polsku i szelek. Nie zostałem poinforomwany o koniecznośći zrobienia bezpłatnego przeglądu. Teraz za przegląd po terminie muszę zapłacić w serwisie.

Data dodania: 20/08/2009

Dodał: partyzant




Poprzednia strona    ... 3 4 5 6 7    Następna strona