Fatalna obsługa, pracownik w ogóle nia zaangażowany w swoja pracę, ponad to w godzinach popłudniowych jedna osoba w sklepie, długi okres oczekiwania na odpowiedni rozmiar.zdecydowanie odradzam

Data dodania: 14/01/2010

Dodała: klientka

Sklep ok. ale w dziale reklamacji w Kalwarii Zeb brak osób kompetentnych.Najgorsza jest pani dziale reklamacji,która źle traktuje klientów. Odrzuca wszystkie reklamacje bez podania powodu.Szczerze odradzam zakupu obuwia firmy Ryłk

Data dodania: 26/11/2009

Dodała: klientka

Dobry towar, przystępne ceny, bardzo miła obsługa.

Data dodania: 13/11/2009

Dodał: manek

Jedyną kompetentną, miłą i pomocną osobą jest pani Magda i tylko dzięki niej będę jeszcze do tego sklepu zaglądać. Pozostałe osoby są niegrzeczne, niekompetentne i ospałe.

Data dodania: 05/11/2009

Dodała: natla

Profesjonalna obsługa(sprzedawca dobrze zna swój sprzedawany towar),dobrze doradzi w sprawach zakupu.Zawsze miło tam wrócić.

Data dodania: 02/11/2009

Dodała: agata



 

miła i fachowa obsługa

Data dodania: 26/10/2009

Dodał: lowelas2008

buty kupiłam w 2 odcieniach, reklamacja nieuwzględniona z powodu zakupu z ekspozycji czyli wystawy, a skąd niby miałam kupić, z magazynu . Uważajcie na ten sklep, niemiła obsługa, 3 dni nie odbierają telefonów

Data dodania: 25/10/2009

Dodała: anna

Kiepska obsługa.

Data dodania: 07/10/2009

Dodała: daisy

Fatalna obsługa i długi czas oczekiwania na buty w odpowiednim rozmiarze z magazynu.

Data dodania: 31/08/2009

Dodała: mg

Towar jak najbardziej OK, ale obsługa - BEZNADZIEJNA!!! Szczególnie taka jedna pani. Wulgarna, niekulturalna i w ogóle nie nadaje się do pracy z ludźmi. Żal! Właśnie straciliście jedną z lepszych klientek.

Data dodania: 19/08/2009

Dodała: Stała Klientka




Poprzednia strona    ... 11 12 13 14 15    Następna strona