Serwisu stanowczo niepolecam. Robia po lepkach, przeciagaja terminy, bardzo dlugo czeka sie na obsluzenie klijenta 20-40min zanim ktokolwiek sie zainteresuje. Usiluja wciskac kit klijentowi. Auto oddane po naprawnie ze zle ustawiona zbierznoscia stuk

Data dodania: 01/07/2010

Dodał: aaa

The sales department of JLR is one of the best in Poland, they know how to sell cars. But what they dont understand at JLR is after sales. They manage to employ the most ignorant customer unfriendly people on the entire planet to serve the cars.

Data dodania: 27/04/2010

Dodał: Adrian

JLR nie jest w stanie zapewnić serwisu gwarancyjnego!. Znam kilku właścicieli Rover'ów - każdego spotkało to samo: usterka, lub samochód uległ stłuczce i okazuje się że w magazynach całej Europy nie ma części i nie wiadomo kiedy będą. Czekam 3 mies.

Data dodania: 26/07/2009

Dodała: klara1




Poprzednia strona    1 2