Kupiłem u nich ten samochód, ale od początku jestem niezadowolony głównie z obsługi. Nikomu nie polecam!!!

Data dodania: 06/09/2014

Dodał: dario

Jestem stałym klientem. Po paru latach zacząłem analizować faktury za serwis. Porównajcie ceny oleju silnikowego filtrów i materiałów eksploatacyjnych...

Data dodania: 18/08/2014

Dodał: pyza

Radzę omijać salon z daleka. Kupiłam B klasę, w której po przejechaniu paru kilometrów okazało się, że do wymiany jest skrzynia biegów. Złe badanie technicznie i... dziś mam wydatek skromnie jakiś 5000 - 6000 zł.

Data dodania: 08/08/2014

Dodała: Dominika S.

Bardzo drogi serwis, pracownicy bardzo nieuprzejmi. Pomimo zapłaty przelewem musiałem czekać do momentu księgowania w banku...

Data dodania: 06/08/2014

Dodał: Adaś

Dałem A 160 do doładowania akumulatora. Zapłaciłem 150 zł. Ładowanie odbywało się bez wyciągania z samochodu. Czy to możliwe, żeby to tyle kosztowało? Podłączenie do prostownika, który kosztuje całe 160zł...

Data dodania: 02/08/2014

Dodał: stanisław



 

Najgorszy serwis mercedesa z jakim miałem do czynienia !!! Wymiana oleju-4 godziny !!! Daj sprawne auto na serwis to po 3 tygodniach zbywania zadzwonią i powiedzą, że się niestety silnik zatarł !!!

Data dodania: 25/06/2014

Dodał: zorro

Nie polecam tego salonu, przy zakupie auta są mili, gdy wyjedziecie z salonu i pojawi się problem z autem-kontakt ciężki, niekompetentni, zmiana nastawienia do klienta o 100%, każdy problem jest na NIE!!! Nie można się z nimi dogadać.

Data dodania: 18/06/2014

Dodał: kajet

Obsługa na serwisie - zero kompetencji. Likwidowałem ostatnio szkodę w tym serwisie, Pan przy przyjęciu auta obiecuje, że będzie wszystko na czas. Termin przeciągli o tyg. Nie naprawili usterek, o które prosiłem...

Data dodania: 12/05/2014

Dodał: gosc

Na pierwszy rzut oka pełen profesjonalizm, ale kiedy pojawiają się problemy - zaczynają się schody, brak pomocy, unikanie kontaktu, brak informacji. Nie polecam, nie chce mieć już nic więcej z tą firmą do czynienia!

Data dodania: 28/04/2014

Dodał: ToRS

Handlowcy nie posiadają wiedzy o samochodach.... nie zależy im na sprzedaży....miałem zakupić tam samochód, po kilku próbach zrezygnowałem... Brak oferty, brak odpowiedzi.... to nie Mercedes, ale chyba Dacia... a tam chyba lepsza obsługa

Data dodania: 14/04/2014

Dodał: n.




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona