powiem tylko tyle ze servis to lipa wielka!!!!!!!!!!

Data dodania: 17/05/2012

Dodał: art

Kupiłem nowego Mercedesa obsługa tragedia przed podpisaniem umowy obiecują góry ale potem tragedia nie polecam salonu w Sosnowcu .

Data dodania: 04/04/2012

Dodał: leo

wyciągnęli nie małą kasę z biednego obywatela za nic nie zrobienie...auto sprawuje się gorzej po odebraniu z serwisu niż przed przyjazdem...

Data dodania: 04/05/2011

Dodał: Niezadowolony

Opinia negatywna
placówka zamknięta
To się w głowie nie mieści, ponad tydzień salon nie potrafił zgromadzić niezbędnych do zarejestrowania pojazdu dokumentów! Zero kompetencji, zero profesjonalizmu,lekceważenie klienta, wnoszę skargę!!!!!!!

Data dodania: 29/03/2011

Dodała: patrycja

Odradzam wszystkim ten serwis poprostu porażka

Data dodania: 26/03/2011

Dodał: klient



 

stwierdzono brak szczotek w alternatorze po to zostal wyjety alternator po czym stwierdzono ze brak szczotek na magazynie za taką diagnozę zarzyczono sobie 270zł netto po negocjacjach 100zł

Data dodania: 20/01/2011

Dodał: ks

Kompletny brak kompetencji i wiedzy n/t produktów Mercedesa!! Jeden ze sprzedawców stwierdził,iż niektóre nowsze zamienniki części trzeba-UWAGA-dopasować sobie samemu,wywiercić nowy otwór itp,itd!! To jakaś kpina!!!

Data dodania: 15/01/2011

Dodał: xman

NAJGORSZY SERWIS MERCEDESA.Za każdym razem żle wykonana usługa.Naciąganie na koszty.Myjka firmowa też uszkadza auto.W tym serwisie nie myli się tylko kasjerka.Omijajcie ten serwis szerokim łukiem.

Data dodania: 17/12/2010

Dodał: kso

kupiłem samochód MB Cklasa (komis); mimo zapewnień okazał się powypadkowy; dno!

Data dodania: 16/10/2010

Dodał: jag25

serwis koszmar !!! facet w rozmowie telefonicznej pyta : czego pan odemnie chce ? ja pierdzele !!! mercedes

Data dodania: 01/10/2010

Dodał: mercedes




Poprzednia strona    ... 5 6 7 8 9    Następna strona