Przegląd gwarancyjny, sobota. Mój samochód. Brak klientów. Po 10 min. podjechała swoim samochodem pracownica salonu. Auta tej samej marki. 2 godziny mechanik robił przy aucie pracownicy salonu. Przyszedł handlowiec i powiedział mi, że już skończyli.

Data dodania: 12/02/2014

Dodał: Uwaga

Nie miałem problemów z naprawką, ale jakość obsługi słaba; ogólnie dowiedzieć się czegoś od nich to problem. Nie polecam tam jechać jak ktoś nie musi.

Data dodania: 30/01/2014

Dodał: cozzack

BRAK FACHOWEJ OBSŁUGI...

Data dodania: 24/01/2014

Dodał: KOREK

Omijać z daleka! Nie dotrzymują słowa!

Data dodania: 21/01/2014

Dodała: sorg

w tym serwisie gwarancja nie obowiązuje, powiedziano, że najpierw trzeba zrobić przegląd, a potem mogą zając się gwarancja - dodaje, że auto było na gwarancji - NIE POLECAM.

Data dodania: 05/12/2013

Dodał: mario



 

NIE POLECAM -Gwarancja fabryczna nie istnieje w tym salonie-powiedziano mi, że trzeba zrobić płatny przegląd ok. 1000zł, a potem możemy przystąpić do gwarancji...

Data dodania: 03/12/2013

Dodał: mario

W kwietniu tego roku, młody mechanik z serwisu wyliczył mi mnóstwo rzeczy do zrobienia - łączny koszt 4000 zł, na zamiennikach 2000 zł... były to między innymi amortyzatory, na których jeżdżę do dziś, bo są w idealnym stanie...

Data dodania: 23/11/2013

Dodała: gateau

Robią naprawy ponad stan nie kontaktując się z klientem, zleci się im konkretną naprawę to jeszcze dodatkowo naprawia coś bez mojej wiedzy, często mam powroty do serwisu i reklamacje po naprawie, bo coś jest nie tak...

Data dodania: 08/11/2013

Dodała: amanda

ZAMÓWIŁEM SAMOCHÓD NA LIPIEC, ODEBRAŁEM WE WRZEŚNIU. NIC DODAĆ.

Data dodania: 10/10/2013

Dodał: PS

Odradzam. Prawdziwych znawców mechaniki w INTERVAPO nie spotkałem, ocena usterek polega na wytworzeniu w petencie wrażenia, że silnik jest do kapitalnego remontu...

Data dodania: 23/09/2013

Dodał: Stasiek




Poprzednia strona    ... 3 4 5 6 7 ...    Następna strona