Jeden z najlepszych serwisów, jestem wymagającym klientem dlatego cenie sobie szczerość i fachowość, a właśnie w tej Warszawskiej stacji znalazłem to czego w innych stacjach nie ma. Polecam !

Data dodania: 12/03/2012

Dodał: Mario

oferta leasingu 0% ??? Pierwsza oferta opiewała na 113%, nagle zmalała nie wiadomo oczywiście do ilu, choć oferty innej firmy 106% oczywiście nie dało się przebić o czym dowiedzieliśmy się nie po 1 godz. a po dwóch dniach.

Data dodania: 08/03/2012

Dodał: adam

Pierwszy i ostatni raz skorzystałam z tego serwisu.Chamstwo pracującej tam pani-PORAŻAJĄCE.Klient to dla niej ktoś niewidzialny a na niewinną uwagę reaguje agresją. u takiego dealera NIGDY nic nie kupię.ODRADZAM

Data dodania: 29/02/2012

Dodała: margo

bardzo zla obsluga pracownicy wprowadzają w bląd a później nie potrafią się do tego przyznać, pracownicy są niechętni do pomocy, najgorszy salon na świecie to Toyota AMX Rzgów nie wiem jak oni w ogóle funkcjonują, nie naprawiają zglaszanych

Data dodania: 07/02/2012

Dodała: ania

nawet silnik dostałem mimo iż auto po gwarancji mino iż katowice mi odmówiły gorąco polecam super serwis

Data dodania: 01/01/2012

Dodał: adam



 

Jakiś czas temu, robiono tu, w moim autku regulację sprzęgła. Cóż sprzęgło popracowało jeszcze conieco:-) Już w chwili regulacji nie dawałem mu długiego życia, minęło parę m-cy i wymiana:solidna szybka i tania, gorąco polecam ten serwis Piotr

Data dodania: 30/12/2011

Dodał: makopi

Zostałam w zupełności usatysfakcjonowana obsługą działu serwisu Toyoty. Otrzymałam natychmiastowe i wyczerpujące informacje na interesujący mnie temat. Podkreślam całkowitą dyspozycyjność i profesjonalność.

Data dodania: 30/10/2011

Dodała: bugusia

Toyota anwa powinna nazywać się "Wymiana części na nowe" a nie serwis. Pojechałem z filtrem Egr okazało sie że musi być wymieniony bo mechanik czyścił i nie pracuje poprawnie(1750 pln) Pojechałem do chłopka do garażu po wymyciu DZIAŁA 70 złotych!

Data dodania: 25/10/2011

Dodał: Waldemar M.

Kiedyś świetny serwis, naprawiałem tam swoją Corollę. Teraz lipa. Nie umie rozmawiać z kobietami o problemach technicznych.

Data dodania: 24/10/2011

Dodał: klient

bardzo nie miłe kierownictwo

Data dodania: 17/10/2011

Dodał: zaskoczony




Poprzednia strona    ... 11 12 13 14 15 ...    Następna strona