Coś niedobrego stało się z tą firmą od czasu kiedy doradcami klienta zostali nowi pracownicy. Niemiła obsługa traktująca klienta \"z góry\" Brak fachowości pracowników serwisu, gołym okiem to widać.Zdecydowanie odradzam- omijać szerokim łukiem

Data dodania: 13/08/2014

Dodał: eg

Byłem wieloletnim klientem, a po ostatniej wizycie w vw stanowczo stwierdzam, że obsługa jest mało kompetentna...

Data dodania: 08/08/2014

Dodał: Robi

obsługa serwisu nie ma czasu dla klienta, bardzo niechętnie odpowiada na pytania przez telefon choć jestem ich klientem od kilku lat; kupiłem Q7, które systematycznie tam serwisowałem. Nie zachęca do dalszej współpracy...

Data dodania: 08/08/2014

Dodał: marek

Panowie z serwisu KIM - dziękuję wam za szybkie usprawnienie samochodu - Michał z Wa-wy

Data dodania: 05/08/2014

Dodał: Michał

Klienta na serwis przyjmuje starszy pan w pomiętym fartuchu żując sobie gumę do żucia. Mimo wcześniejszych ustaleń że samochód będzie 3 godziny on sobie chciał wydłużyć do NASTĘPNEGO DNIA! Nikt się klientem nie interesuje.A o kawie można tylko pomarz

Data dodania: 04/08/2014

Dodał: Janusz



 

Przez cały dzień próbowałem umówić się na przegląd samochodu. Wykonałem ok. 12 prób na 4 różne numery. Nic!

Data dodania: 25/07/2014

Dodał: Marian

Moja ocena to negatyw do potęgi n. Zero szacunku do klienta, kompletny brak profesjonalizmu. Skutek - rezygnacja z zakupu w tym salonie...

Data dodania: 23/07/2014

Dodała: mzg

Słaba obsługa tak jakby klient był nie ważny, wydaje mi się, że oni myślą, że to klient powinien być dla nich...

Data dodania: 19/06/2014

Dodała: z.

Opinia pozytywna
placówka zamknięta
Bardzo profesjonaly serwis polecam

Data dodania: 18/06/2014

Dodał: koko

Malowano mi 3 razy ten sam element! Niemiła obsługa!!! Próbowano na mnie zwalić całą winę! Są tam jakieś dziwne układy i nikogo nie da się ruszyć!!! Jedna wielka banda! Nie odbierają telefonów

Data dodania: 12/06/2014

Dodał: true




Poprzednia strona    ... 8 9 10 11 12 ...    Następna strona