poutrącane płytki sansa beige te z kwiatem magnolii co są drogie radzę kupującym otwierać każde opakowanie i sprawdzać, ponadto płytki są krzywe

Data dodania: 17/12/2014

Dodała: Dominik

Zamawiałam kabinę prysznicową, czas na realizację 14 dni; dzwonie po 20 dniach, a oni mi mówią, że jeszcze mam czekać 2 tygodnie... Wcześniej zamawiałam umywalkę i była ta sama historia. Wprowadzają tylko ludzi w błąd.

Data dodania: 21/07/2014

Dodała: Z.

Kompletny brak wiedzy fachowej u pracowników. Towar jest II gatunku, a sprzedawany jako I. Różnica w cenie wynosi 1-2 zł w porównaniu do innych sklepów i to jedynie przyciąga klientów.

Data dodania: 12/07/2014

Dodał: z.

Niemiła obsługa, brak informacji, brak pomocy.

Data dodania: 16/12/2013

Dodała: Surreal

mało kompetentni pracownicy

Data dodania: 27/09/2013

Dodał: hub



 

Niemiła obsługa

Data dodania: 17/09/2013

Dodała: lili

Bardzo niemiła obsługa. Pracownicy olewają klientów, ważniejsze są pogaduszki miedzy sobą niż klient. Pani w kasie robi łaskę, że skasuje a o tym, że słowa dzień dobry czy do widzenia nie usłyszałam to już nie wspomnę.

Data dodania: 14/06/2013

Dodała: Nataliiii

Obsługa jak zaspana. Sklep nie rewelacja.

Data dodania: 30/12/2012

Dodał: XxX

Nadal na firankach i roletach pracuje ta sama niemiła obsługa...

Data dodania: 27/11/2012

Dodała: ważka

ceny dobre lecz towar jakosciowo słaby

Data dodania: 23/11/2012

Dodał: domin




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona