Telefon trafił do serwisu,ponieważ był kłopot z jakością rozmów. Naprawa błyskawiczna, bo już na drugi dzień. Jednak bez sukcesu. Chciałem oddać jeszcze raz,ale obsługa twierdzi,że wina karty. Oddałem gdzie indziej, wymieniono 5 elementów i jest ok.

Data dodania: 23/02/2014

Dodał: michal

Osoba o nazwisku Sebastian Kowalczyk nigdy nie naprawiała u nas telefonu.

Data dodania: 05/02/2014

Dodał: Serwis

Oddałem tel. N E51 do sprawdzenia, ewentualnej wymiany głośnika (cicho słychać podczas rozmowy). Powiedziano mi, że [stwierdzono ingerencję wody na płycie głównej], więc dalej tel. nie sprawdzano, ale go wyczyszczono. Pomogło.

Data dodania: 06/01/2014

Dodał: Jacek M.

Jestem przerażony czytając wasze negatywy, ponad miesiąc temu oddałem moją nokię E7- nie działające złącze USB mini, podobno pojechała do centrali. Denerwuje mnie termin realizacji, dzisiaj mija dokładnie miesiąc i 8 dni, jutro do nich pojadę...

Data dodania: 11/11/2013

Dodał: nokia E7

Sprostowanie do N9. Klient dostał pełną informację o stanie aparatu oraz możliwości złożenia reklamacji u producenta, ale jak widać wybrał drogę oczernienia serwisu. Jedyny plus, że sytuacja jest do rozpoznania i można się do niej ustosunkować.

Data dodania: 02/10/2013

Dodał: serwis



 

Email: serwis@nokia.radom.pl Co jest złego w tym adresie? Serwis odrzuca mój list na błąd w adresie

Data dodania: 19/08/2013

Dodał: lesław

Moim zdaniem obsługa jest jak najbardziej ok, natomiast telefon nokia lumia 800 w ciągu 5 miesięcy po raz kolejny wylondował w serwisie. Ja zawsze trafiam tam na sympatycznego pana... jest w porządku!

Data dodania: 19/08/2013

Dodał: Szpak

Usterkę naprawili w ramach gwarancji- uszkodzone gniazdko ładowania. Wgrali nowe oprogramowanie. Co z tego, skoro teraz np. zdjęcia robione aparatem mają rozmiar połowy ekranu, kiedy przedtem były na całym? Nie da się tego zmienić w ustawieniach..

Data dodania: 03/08/2013

Dodała: kasienkaak

Obsługa niemiła. I gdyby nie to, że sam zapytałem się ile będzie kosztować naprawa prawdopodobnie nie dowiedziałbym się od pracowników tego salonu. Neutral, ponieważ szybko i fachowo zostało przyjęte zgłoszenie.

Data dodania: 23/07/2013

Dodał: Patryk

witam, mam nokie 500, telefon jest ok, ale żadnego kodu, mam jeszcze pół roku gwarancji, a nie chcą wgrać nowego oprogramowania, muszę zapłacić. Miał już ktoś coś podobnego ???

Data dodania: 20/07/2013

Dodała: ASIS




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona