POLOmarket Lubin


Ulica: Szpakowa 2A
59-300, Lubin, Polska

województwo dolnośląskie


Opinie o tej placówce (2.81/5):

pozytywne

neutralne

negatywne

-

-

-

8

3

10

 

Kontakt

Tel. 76 / 724 90 40


Godziny otwarcia

Niedziela 9-21

Poniedziałek 7-21

Wtorek 7-21

Środa 7-21

Czwartek 7-21

Piątek 7-21

Sobota 7-21

promoceny.pl Zobacz aktualną gazetkę POLOmarket

Informacje dodatkowe

 

Sprawdź oferty pracy w sieci POLOmarket.

 

Poznaj opinie o innych placówkach sieci POLOmarket.

 

Dowiedz się więcej na temat sieci POLOmarket.

 

Adresy placówek sieci POLOmarket Lubin.



 

 

Opinie Internautów o placówce "POLOmarket, Szpakowa 2A, 59-300, Lubin" należącej do sieci "POLOmarket"

 

Opinia negatywna
ceny maja pogrzane na pieczywie kasują mniejsze bułki jako większe na wszystko trzeba uważać z cenami mięso to nie wiem bałbym się tam to kupić

Data dodania: 23/01/2017

Opinia negatywna
Jedna kasa otwarta na cały sklep ludzie godzinami czekają w kolejkach. Panie z mięsnego sprzedają zepsute, śmierdzące mięso. Stojak na pieczywo jest ciągle pusty. Brud i syf na sklepie a Panie sprzedawczynie palą papieroski za sklepem.

Data dodania: 02/07/2014

Opinia negatywna
Najgorszy sklep w Lubinie! Jedna kasa otwarta na cały sklep. Sprzedają nieświeże mięso. Notorycznie brakuje woreczków na warzywa i owoce, brak świeżego pieczywa

Data dodania: 24/03/2014

Opinia negatywna
uważam,iż jest to najgorszy sklep w lubinie-notorycznie w tym sklepie jest brudno a panie w nim pracujace zamiast obsługa klientów i porzadkami,spedzają czas na rampie za sklepem z papierosem w ustach,nie ma również wagi na stoisku z owocami-ŻENADA!

Data dodania: 24/06/2012

Opinia negatywna
Przestarzałe dane o sklepie.Zaktualizujcie wreszcie dane o sklepie i zatrudnijcie więcej personelu.

Data dodania: 14/08/2011

Opinia negatywna
Kilka dni temu, robiłem większe zakupy,po odejściu od kasy poprosiłem o fakturę. Bardzo sympatyczna pani kierownik nie mogła mi jej wystawić ponieważ obsługiwała na kasie, co dzieje się z tą firmą-to skandal, żeby kierownik musiał siedzieć na kasie

Data dodania: 29/09/2010

Opinia negatywna
Proszę mi wyjaśnić na czym polega rola kierownika w waszym sklepie? Chciałam dzisiaj porozmawiać z kierownikiem na temat dużego zamówienia na alkohol,ale niestety kierownik obsługiwał ludzi na kasie i nie mógł mi poświęcić czasu.GDZIE WASZE KASJERKI

Data dodania: 27/09/2010

Opinia negatywna
Bardzo mila sympatyczna obsluga dziewczyny widac ze bardzo zabiegane nawet gdy sie je poprosi o przyjscie do kasy nigdy nie odmowia.Prosze zrobcie cos zeby było wiecej otwartych kas czy sklep juz po4latach spada na psy i niezatrudnia wiecej kasierek

Data dodania: 07/09/2010

Opinia negatywna
01.09.10.o godz 20:55 wybiegłam z mieszkania (100m od polomarketu), wiedząc że zaraz będzie zamknięty po zakup jednego produktu. Stojąc przed drzwiami o godz. 20:56 okazało się, że jest już zamknięte a pisze że jest do 21. Zegarek dobrze mi chodzi.

Data dodania: 02/09/2010

Opinia negatywna
Mam okna niedaleko Polo na szpakowej, widzę tylko, ze ekspedientki chodzą na papierosy,nie widzę czy to te same osoby, ale drzwi z tylu się nie zamykają, a jak idę do sklepu to nie ma kto mnie obsłużyć,wszyscy bardzo zajęci albo nikogo przy kasach DN

Data dodania: 23/05/2009


Łącznie oddanych głosów na POLOmarket: 21, średnia ocen: 2.81/5