Plus GSM Katowice


Ulica: Warszawska 1
40-009, Katowice, Polska

województwo śląskie


Opinie o tej placówce (1.24/5):

pozytywne

neutralne

negatywne

-

-

-

2

1

38

 

Kontakt

Tel. 32 / 797 29 20

Fax 32 / 797 29 49


Informacje dodatkowe

 

Sprawdź oferty pracy w sieci Plus GSM - Polkomtel.

 

Poznaj opinie o innych placówkach sieci Plus GSM - Polkomtel.

 

Dowiedz się więcej na temat sieci Plus GSM - Polkomtel.

 

Adresy placówek sieci Plus GSM - Polkomtel Katowice.



 

 

Opinie Internautów o placówce "Plus GSM, Warszawska 1, 40-009, Katowice" należącej do sieci "Plus GSM - Polkomtel"

 

Opinia negatywna
W placówce (dawny Real) ul.Puławska siedzi bo trudno to nazwać pracą Pani . która najwyrażniej pomyliła profesje. Brak odpowiedniej wiedzy połączona z lenistwem dyskwalifikuje ją z zajmowanego stanowiska. Była dziś w pracy?17.05.16.

Data dodania: 17/05/2016

Opinia negatywna
Nic się nie zmienia na lepsze.Brak kontaktu telefonucznego długie czekanie mało obsługi która i tak nie potrafi rozwiązać problemu.Atmosfera grobowa.Przy małej ilości salonów plusa ten największy nie spełnia swojej roli.Ja zmieniam operatora.

Data dodania: 27/12/2015

Opinia negatywna
BARDZO NIE MIŁA OBSŁUGA BARAK KOMPETENCJI

Data dodania: 22/09/2014

Opinia negatywna
Nie odbierają telefonów, a po 5 minutach telefon się rozłącza, skandal!

Data dodania: 07/07/2014

Opinia negatywna
telefon nie odpowiada wcale

Data dodania: 29/03/2014

Opinia negatywna
ignorowanie połączeń telefonicznych.

Data dodania: 15/01/2014

Opinia negatywna
Potwierdzam, że nie można się dodzwonić. Długi czas jeśli chodzi o oczekiwanie na wizytę, czekanie i czekanie. Przeciętna obsługa, raczej słaby salon, nawet bardzo słaby...

Data dodania: 28/12/2013

Opinia pozytywna
Było szybko, profesjonalnie. Przez 4 lata tyle negatywnych opinii, to na dzisiaj sukces.

Data dodania: 23/12/2013

Opinia negatywna
telefony nie odbierają...

Data dodania: 28/11/2013

Opinia negatywna
Wyraźnie prosiłem o kartę LTE a dostałem zwykłą

Data dodania: 24/08/2013

Opinia negatywna
Długi czas oczekiwania na przyjęcie do konsultanta. Ponadto bardzo mała operacyjność konsultantów.

Data dodania: 07/08/2013

Opinia negatywna
Jednym słowem porażka, czekałem w salonie ok. 2 godziny, po to aby pani obsługująca mnie wprowadziła mnie w błąd. Na szczęście są to moje ostatnie chwile w plusie.

Data dodania: 06/06/2013

Opinia negatywna
Po pierwsze nie można się dodzwonić na podany wszędzie numer stacjonarny. Po drugie dziś czekałem godzinę na obsługę. Dwa lata temu tak samo długo trzeba było czekać. Może trzeba więcej pracowników.

Data dodania: 04/06/2013

Opinia negatywna
Rzeczywiście nie odbierają telefonu, lub może numer jest nieaktualny...

Data dodania: 22/05/2013

Opinia negatywna
po co mają telefon jak nie potrafią go odbierać (37 połączeń)

Data dodania: 09/04/2013

Opinia negatywna
najpierw 1 godz czekania potem, gdy już podpisałem całą umowę to pani która mnie obsługiwała stwierdziła, że nie mogę jednak dostać u nich abonamentu i brak możliwości kontaktu tel. masakra

Data dodania: 19/03/2013

Opinia negatywna
Bardzo niemiła obsługa. W kolejce czekałem 2,5 godziny, na dworze -5 stopni C , w srodku +26stopni, ubrany w ciepłą odziez, gdzie człowiek po kilkunastu minutach sie rozpływa. ludzi pełen salon, wszyscy na stojąco, brak krzeseł.

Data dodania: 19/01/2013

Opinia pozytywna
uzgodniony termin spotkania, miła, profesjonalna obsługa

Data dodania: 31/12/2012

Opinia negatywna
Chciałem smartfona i tableta to brak sony xperia i na siłę wmawiają coś innego, jeszcze pół roku wytrzymam i nie przedłużę umowy, a jestem w PLUSIE od 1999r.

Data dodania: 19/12/2012

Opinia negatywna
bardzo,bardzo negatywna, brak organizacji pracy z której klient byłby zadowolony

Data dodania: 06/12/2012

Opinia negatywna
Najpierw doją darmowy internet a potem trzeba za niego zapłacić i 4 faktury pod rząd się nie zgadzały a konsultanci nie mogli udzielić mi co jest tego powodem zwalając na Warszawie to kpiny

Data dodania: 06/11/2012

Opinia neutralna
po 3 godzinach stania w kolejce pytam konsultantke, a ona odpowiada mi nie na temat, pytam ponownie a ona mówi mi taryfy telefoniczne, pytam ponownie wkoncu przekierowywuje mnie w inne miejsce podając mi adres, który jest w ogóle nie aktualny.

Data dodania: 05/10/2012

Opinia negatywna
Czekanie 2-3 godziny na załatwienie sprawy to kompletny absurd. Niezrozumiały system obsługi kolejki. 10 klientów podpiera ściany podczas gdy w salonie obecnych jest 4 na 8 możliwych konsultantów.

Data dodania: 07/09/2012

Opinia negatywna
21 sierpnia 2012r. wchodzę biorę numerek i czekam, czeka przede mną jedna osoba, 15 min po mnie weszły dwie, ale ja przyszłam w sprawie servisu wiec kiedy zwolnil sie konsultant wysletlił sie numerek osoby, która przyszła po mnie.

Data dodania: 21/08/2012

Opinia negatywna
Brak możliwości kontaktu drogą telefoniczną.

Data dodania: 22/05/2012

Opinia negatywna
Mam wrażenie, że pracownicy są tam za karę a klient jest koniecznym złem.

Data dodania: 01/09/2011

Opinia negatywna
Beznadziejna,nawet nie raczą odbierać telefonów!!!

Data dodania: 08/06/2011

Opinia negatywna
Brak możliwości dodzwonienia się.

Data dodania: 05/01/2011

Opinia negatywna
Potwierdzam wszystkie poprezdnie opinie - to najgorzej prowadzony salon Plusa na Śląsku

Data dodania: 01/01/2011

Opinia negatywna
to jakaś paranoja ,próbuję się dodzwonić do salonu już dwa dni.W cetrali Plusa podano mi właśnie ten salon abym załatwiła moją sprawę.Mam daleko do tego salonu i chciałam najpierw porozmawiać czy jest sens przyjeżdzać tak z daleka.Głuchy telefon.

Data dodania: 02/12/2010

Opinia negatywna
Nie ma możliwości kontaktu telefonicznego i mailowego z tym salonem. Przestrzegam wszystich przed korzystaniem z ich usług. Kompletny brak poszanowania klienta.

Data dodania: 10/06/2010

Opinia negatywna
masakryczna obsługa

Data dodania: 26/03/2010

Opinia negatywna
NAJGORSZY SALON!

Data dodania: 12/03/2010

Opinia negatywna
Brak możliwości kontaktu drogą elektroniczną przy graniczącym z cudem kontaktem telefonicznym to chyba NIEPOROZUMIENIE !!! Marc

Data dodania: 14/02/2010

Opinia negatywna
no cóz najgorszy chyba salon w woj Sląskim,załatwićtam cokolwiek to istny cud.Telefonów nie odbieraja i kazda sprawa przerasta mozliwosci obsługi.

Data dodania: 09/02/2010

Opinia negatywna
Upłynęło sporo czasu od chwili, gdy centrala Polkomtelu zapewniała mnie,że wyciągnięte zostaną należyte konsekwencje służbowe w stosunku do pracownika tej placówki za jego impertynencję i pogardę dla klienta.

Data dodania: 31/12/2009

Opinia negatywna
ciasnota, kolejki, nieskończone czasowo oczekiwanie na konsultacje, niekompetentne odpowiedzi, jakieś niemożliwości np: "JA nie mogę, może konsultantka, proszę połączyć z konsultantką, NIE MOGĘ!!!! - rozmowa z dnia 29/09/09? Dziękuję

Data dodania: 29/09/2009

Opinia negatywna
Dziś, 05 września 2009 r., po dwu i pół godzinach czekania w kolejce, zostałem "przyjęty" przez pewnego pana, który po wyłuszczeniu przeze mnie sprawy (ewidentnego grubego błędu GSM) zagroził mi karą pieniężną w wysokości 800 zł.

Data dodania: 05/09/2009

Opinia negatywna
ok.salon dotyczy telefonii komórkowej ale stacjonarnego to już nikt nie odbiera !!! nic nie można załatwić kompletnie NIC

Data dodania: 17/08/2009

Opinia negatywna
nikt nie odbiera telefonu, nie można się dodzwonić, brak adresu e-mailowego

Data dodania: 15/05/2009

Opinia negatywna
NIC SIĘ TAM NIE DA ZAŁATWIĆ!!!!!! Odsyłają z punktu do punktu, od przedstawiciela do przedstawiciela i już 3 tygodnie czekam na głupi duplikat karty sim. Paranoja!

Data dodania: 05/03/2009


Łącznie oddanych głosów na Plus GSM: 41, średnia ocen: 1.24/5