Ogólnie obsługa jest średnia, jest jedna z pań bardzo niemiła, ale jest i przemiła Pani Justyna :)

Data dodania: 30/05/2014

Dodała: Klient

Bank do niczego. Kontakt telefoniczny zerowy (dzwoniłem trzy dni w sprawie karty kredytowej zanim się połączyłem). Kiedy się już dodzwoniłem pani powiedziała, że oddzwoni w mojej sprawie za chwilę. Ta chwila nie nadeszła.

Data dodania: 30/05/2014

Dodała: Zander

Bardzo miła obsługa, kompetentna, tylko szkoda, że tak często zmienia się kadra, czasami ci starsi stażem pracownicy wiedzą i potrafią naprawdę dużo...

Data dodania: 28/05/2014

Dodała: Klientka

Chamstwo i głupota - nie dość, że nic nie można załatwić to jeszcze Panie wiecznie nadęte. Kiedyś to był fajny bank ale zatrudniono leniwe i niekompetentne księżniczki - klient to dla nich wrogi obiekt, który najlepiej ostrzelać krzykiem.

Data dodania: 10/05/2014

Dodała: klienta

Przez 15 minut nikt nie odbiera telefonu !

Data dodania: 08/05/2014

Dodała: Ewa



 

często kolejka klientów czeka, a żadne stanowisko nie jest czynne, kasjerki liczą monety...

Data dodania: 02/05/2014

Dodała: normalny

omijać oddział dużym łukiem, zero pojęcia o obsłudze klienta...

Data dodania: 04/04/2014

Dodała: stały klient

Witam wszystkich. Jestem bardzo niezadowolona z obsługi w tej placówce. Panuje tam chaos i ogólny brak szacunku do czasu klientów.

Data dodania: 12/03/2014

Dodała: Zoya

O tym oddziale można mieć tylko negatywną opnie - szalona niekompetencja to i tak za mało powiedziane...

Data dodania: 12/03/2014

Dodał: kkm

Wiecznie nieustające kolejki do kasy. Obsługa różna, są osoby kompetentne i miłe, jak również niekompetentne. Nagminnie nie odbierają telefonów. Według mnie oddział zasługuje na ocenę dostateczną.

Data dodania: 11/03/2014

Dodała: klient banku




Poprzednia strona    ... 6 7 8 9 10 ...    Następna strona