W marcu 2013 spłaciłem kredyt i nie miałem żadnych operacji na rachunku. Nikt z tego Oddziału nie raczył mnie poinformować że mam do zapłacenia jakieś koszty tego martwego rachunku. A w 2017 z W-wy dostałem wezwanie do zapłaty na ponad 600 zł !!!

Data dodania: 04/09/2017

Dodał: Jerrymat51

Na stanowisku po prawej od wejścia pracuje baaaardzo piękna kobieta. Nie jakaś tam wytynkowana foka tylko kobieta w stu procentach kobieca aż kurczę sam nie umiem tego wysłowić...

Data dodania: 21/08/2017

Dodał: ZnawcaKlasycznejDamskiejUrody

muszę się wypisać z tego banku bo to kpina, a jestem, w tym banku już od 2002 roku strach mnie ogarnia jak mam się wybrać do niego i cokolwiek załatwić

Data dodania: 25/07/2017

Dodał: Dzirdzis

brak dobrej łączności telefonicznej, nieżyczliwe godziny pracy, przestarzałe produkty.

Data dodania: 18/07/2017

Dodał: Jan

W dniu dzisiejszym musiałam wraz z mamą odwiedzić tę placówkę BOS Banku. Obsługa bardzo mile, grzecznie, profesjonalnie wyjaśniła nam wszystkie zaistniałe okoliczności i pomogła w dość skomplikowanej operacji.

Data dodania: 12/07/2017

Dodała: bokowal



 

DWIE placówki na cały LUBLIN ????? czyżby boś zwijał sie po cichu z Lublina ,zaczynam szukać innego banku,innym radze to samo

Data dodania: 24/05/2017

Dodał: janek j

miłe i kompetentne oraz uczynne osoby, szybkie załatwianie interesanta

Data dodania: 27/04/2017

Dodała: Halinka

Przemiłe, sympatyczne uczynne osoby i kompetentne

Data dodania: 27/04/2017

Dodała: Halina

miła obsługa i doradztwo polecam

Data dodania: 24/04/2017

Dodał: michał

Niekompetentni ludzie z nikim nie można się dogadać. Mam konto z przymusu, ale obsługa internetowa kuleje, ciągłe awarie, brak informacji o środkach. Nie polecam banku, a placówka chyba najgorsza w Polsce

Data dodania: 13/02/2017

Dodał: klient




1 2 3 4 5 ...    Następna strona