Opinia negatywna
placówka zamknięta
zdecydowanie odradzam! żenująca obsługa - opieszałość i brak kompetencji

Data dodania: 07/09/2012

Dodała: hghg

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Wielki minus za mój wyjazd wakacyjną porażkę zbierałem cały rok nigdy więcej " a miało być tak pięknie" czy TUI nie weryfikuje swoich przedstawicieli.....

Data dodania: 24/08/2012

Dodał: SOS

Zero zainteresowania klientem. Nie slowni. Klientem sie jest do momentu zaplacenia zaliczki. Potem zostaje sie intruzem. Brak mozliwosci platnosci karta pomimo posiadanego terminala. Nie potrafia przedstawic rzeczowej oferty.

Data dodania: 06/08/2012

Dodał: ostatni raz

HOtel który nam zaproponowali był kompletnym dnem. W pokoju ciągłe problemy z łazienką restauracja oblesna drinki cieple oraz w plastiku robione z łaską. NIe korzystajcie z tego biura

Data dodania: 25/07/2012

Dodał: vvvvv

Bardzo nie miła obsługa!!!!!!!!

Data dodania: 07/07/2012

Dodała: Pusia



 

Opinia negatywna
placówka zamknięta
chcielismy wybrac sie z rodzina na wakacje last minute z powodu braku pogody w naszym kraju. pani w biurze byla wrecz obrazona faktem, ze chcemy wydac mozliwie najmniejsza kwote, jej zniesmaczenie skutecznie nas do tego biura zrazilo

Data dodania: 05/07/2012

Dodała: natalia

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Beznadziejne biuro, słaba wiedza na temat jakiejkolwiek wycieczki o doradzaniu nie wspomnę. Z paru miejsc które by mnie interesowały znalazła nam tylko 1 w cenie przystępnej chyba prezydentowi. Lepiej samemu już czegoś poszukać niż udać się tam.

Data dodania: 04/07/2012

Dodał: Mariusz

Obsługa biura nierzetelna. Błędy pracowników są przenoszone na klientów i wmawia się im że to oni nie rozumieją co się do nich mówi a słowo przepraszam do klienta to tylko zwrot grzecznościowy

Data dodania: 29/05/2012

Dodała: Elżbieta

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Słaba obsługa zdecydowanie ponizej standardow np. w galeriach handlowych, nie polecam.

Data dodania: 21/05/2012

Dodał: Marek S.

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Nieprofesjonalne podejście. Błąd systemu spowodował problem z wykupieniem wycieczki po ustalonej cenie. Finalnie zostałem 2x obciążony finansowo za wyjazd. Przez 2 tygodnie wykonałem szereg telefonów żeby łaskawie zwrócono pieniądze. Zero przeprosin

Data dodania: 05/02/2012

Dodał: Klient




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona