nie można się dodzwonić

Data dodania: 09/02/2016

Dodał: Stanisław

załatwiałem pieniądze z ubezpieczenia za pobyt w szpitalu i za operacje w sumie 1700 i jakoś żadna pani nie poinformowała mnie ze nalezy mi się jeszcze 5000 za ciężką chorobę, bardzo dziękuję za taką pomoc

Data dodania: 31/01/2016

Dodał: kriss35

Będąc w tej placówce z tak nie kompetentnym podejściem do klienta dawno się nie spotkalam. Obsługa na poziomie skandaliczym, zero prywatności, wszyscy do około słyszą o danych petentów a tempo pracy skandaliczne1,5 h czekania. PZU straciło klienta

Data dodania: 26/01/2016

Dodała: alicja

Chciałem przedłużyć OC mojego pojazdu i zapytać o szczegóły ale nie można się dodzwonić, zadzwoniłem do CUK na ul.Katowicką 53a i kpl. info. profesjonalna obsługa ...- Żegnaj PZU

Data dodania: 20/01/2016

Dodał: Waldemar

Najbardziej niekopetentna firma w Europie jesli chodzi o komunikacje z klientem.

Data dodania: 10/01/2016

Dodała: Maja



 

masakra ! od dwóch miesięcy probuje się dodzwonic !!! po co wam te telefony ! zaniżacie standardy obsługi w PZU !!!

Data dodania: 05/01/2016

Dodała: anna

Jeśli któryś z pracowników punktu nie jest Twoim agentem ubezpieczeniowym lub znajomym, to nic nie załatwisz. Odeślą do Szamotuł. Wyznawcy motta: LICZY SIĘ TYLKO CZŁOWIEK.

Data dodania: 17/12/2015

Dodała: PORAZKA

nie da sie dodzwonic na infolinie!!! 20 minut gra muzyczka i zero odzweu

Data dodania: 04/11/2015

Dodała: alicJA

niedokonanie zwrotu nadpłaty na polisie ubezpieczeniowej bezpodstawne zaksięgowanie nadpłaty do 06. 2016r

Data dodania: 19/10/2015

Dodał: Andrzej

JESTEM ZAWIEDZIONA WSPÓŁPRACĄ CZEKA NA ZWROT PIENIĘDZY PONAD 3 TYGODNIE I NADAL NIE MAM NIC NA KONCIE

Data dodania: 18/08/2015

Dodała: DANUTA




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona