arogancja pracowników obsługi klienta

Data dodania: 06/02/2015

Dodał: zibi

nawet godziny pracy są niewłaściwe, podajecie 8, a byłem dzisiaj i pocałowałem drzwi, jak piszecie godziny otwarcia dla klientów to pomyślcie, że ktoś może jedzie przez pół miasta, ryzykuje spóźnienie do swojej pracy i napotyka zamknięte drzwi...

Data dodania: 26/01/2015

Dodał: Jan

Kilka dni dzwonie, jednak nikt nie odbiera telefonu, jak tak można, może trzeba zlikwidować ten kontakt ze strony...

Data dodania: 22/01/2015

Dodała: Teresa

W inowrocławskim PZU jest bardzo źle zorganizowana praca względem klienta. Okienka czynne tylko 2 i wyjątkowo dwie kasy. Kolejki aż do drzwi, tak być nie powinno. PZU jest dzięki naszej kasie, a traktowani jesteśmy jak nie chciani petenci...

Data dodania: 14/01/2015

Dodała: IRENA

nikt nie odbiera telefonów, albo na urlopie, albo choroba. Klienta maja za nic !!!! Po prostu niemiłe podejście.

Data dodania: 09/01/2015

Dodała: krystyna



 

kontakt telefoniczny wskazany na stronie nie jest aktualny, po uzyskaniu właściwego nr telefonu - bezskutecznie próbuję od dłuższego czasu skontaktować się z Oddziałem. W bezpośrednim kontakcie obsługa również pozostawia wiele do życzenia...

Data dodania: 09/01/2015

Dodała: Maria

brak odpowiedzi od miesiąca po złożeniu wniosku o odszkodowanie

Data dodania: 08/01/2015

Dodał: józef

dodzwonienie się do tej placówki graniczy z cudem, muzyczka gra a minuty lecą, telefonu nikt nie odbiera...

Data dodania: 05/01/2015

Dodała: hania

W PZU... telefony są po to, żeby się kontaktować, a nie do ozdoby biura....

Data dodania: 29/12/2014

Dodał: Artur

nie uznaje aktów notarialnych

Data dodania: 30/10/2014

Dodała: aktywna




Poprzednia strona    ... 3 4 5 6 7 ...    Następna strona