OBSŁUGA MAGAZYNU WCISKA USZKODZONY TOWAR I TWIERDZI ŻE TOWAR BYŁ DOBRY JAK MOGLI STWIERDZIĆ SKORO TOWAR BYŁ ZAPAKOWANY FABRYCZNIE

Data dodania: 17/04/2011

Dodał: JÓZEK

NIE WIERZE W TO! BO TAM JEST TERAZ KIEROWNICTWO KTÓRE JEST BARDZO NIEMIŁE.

Data dodania: 11/04/2011

Dodał: WOJTEK

Byłem na zakupach w MM w krośnie pracownicy bardzo ciężko pracują cały dzień. Na wszystkich stoiskach obsługa jest miła , fachowa , dbają o klienta żeby nie wyszedł z pustymi rękami. Warto tam kupować , jak dla mnie jest OKEY !!!

Data dodania: 06/04/2011

Dodał: R4ST4

pracownicy tego sklepu robią co mogą ale jest ich stanowczo za mało czyja to wina --- raczej szefostwa !!!

Data dodania: 21/03/2011

Dodała: chudy

Bardzo szybka obsługa na magazynie

Data dodania: 19/03/2011

Dodał: Grześ



 

Mam jak najgorszą opinię o tym sklepie. Zamówiłem kilkanaście drzwi z terminem na 14 marca i po ponad 5 tygodniowym oczekiwaniu, dziś nikt nie umiał mi powiedzieć w sklepie, na jakim etapie jest moje zamówienie. Istna paranoja.

Data dodania: 16/03/2011

Dodał: Adam

w ostatnim czasie jest więcej obsługi nie ma kolejek pod magazynem, doszedł też dział samoobsługi co dużo przyśpieszyło kupowanie drobnych i pojedynczych rzeczy.

Data dodania: 10/03/2011

Dodał: tata

super sklep

Data dodania: 27/02/2011

Dodał: jascek

jest to bardzo miła i fachowa obsługa, nawet przy pierwszym zakupie można otrzymać rabat jeśli posiada się kartę stałego klienta

Data dodania: 04/02/2011

Dodał: zoran

Przy zakupie za 1tys.wcisnęli mi za 4 zł kartę rabatową ,bo \" przy takim zakupie przysługuje rabat\". Przy kasie kasjerka się zdziwiła,bo rabat dopiero od 3000zł.

Data dodania: 03/02/2011

Dodał: Zbig




Poprzednia strona    ... 5 6 7 8 9 ...    Następna strona