nie naprawiają telefonów, brak odpowiedniego podejścia do klienta...

Data dodania: 03/02/2014

Dodał: samsung galaxy mini 2

telefon wrócił niby z nowym oprogramowaniem, a po skorzystaniu z internetu nie można włączać aplikacji, bo wyskakuje komunikat "brak pamięci usuń pliki"mimo,że na tel nic nie ma, bo pousuwałam. Telefon nadal nie działa, a serwis nie odpowiada

Data dodania: 23/01/2014

Dodała: z.

nie odbierają telefonów, nie przesyłają maili

Data dodania: 19/12/2013

Dodał: maniu

Telefon na gwarancji, stwierdzili uszkodzenie mechaniczne, koszt naprawy 120 zł, gdy odebrałem telefon okazało się, że jest kolejna usterka, telefon wyłącza się co chwilę, praktycznie nie do użycia, obsługa niegrzeczna, radzę omijać

Data dodania: 05/12/2013

Dodał: Jerzy

Człowiek musi jechać przez 100 km, aby usłyszeć na miejscu, że nie mają baterii i trzeba czekać, a kiedy będzie to nie wiedzą. Mimo, że przez telefon jasno problem został nakreślony

Data dodania: 07/11/2013

Dodał: BUGI



 

4x oddany telefon do naprawy nadal nie działa, wgrali nowe oprogramowanie i tyle. Obsługa bardzo niesympatyczna!

Data dodania: 07/10/2013

Dodała: li.

Oddałem ostatnio mojego samsunga na gwarancje. Trzymali kilka dni twierdza, że wgrali nowe oprogramowanie. Niestety oprogramowanie była takie samo, a ustawienia fabryczne gorsze. Dodatkowo obsługa bardzo niemila.

Data dodania: 16/09/2013

Dodała: bocian

Telefon przyjęty, sprawny do serwisu-chodziło tylko o wgranie nowego oprogramowania...po 3 tygodniach oddany niesprawny...

Data dodania: 12/09/2013

Dodał: adagxx

Mało kompetentna obsługa

Data dodania: 04/09/2013

Dodał: adagxx

Sam Elkom jako punkt przyjęć powinien zmienić obsługę, bo jest niemiła. Umiejętności serwisantów-nie wiem, moje telefony wysyłane na gwarancji do Regenersis wracały w różnym stanie. Lepiej samemu wysłać do CCS lub REGENENERSIS...

Data dodania: 25/08/2013

Dodał: kokos




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona