Traktują klienta przedmiotowo, spławiają zdawkowo, odrzucają wszelkie racjonalne argumenty. NIE POLECAM!!

Data dodania: 05/08/2013

Dodał: Piotr

Obsługa niemiła. Otrzymanie informacji o statusie naprawy graniczy z cudem, a telefon odbierają hasłem \\\"czego\\\". Telefon oddany ze sprawnym ekranem, a odebrałam nie włączający się...

Data dodania: 24/07/2013

Dodała: xxx

Nie polecam zdecydowanie, faktura nie została poprawnie wystawiona, po 5tym e-mailu z kolei. Zabiorą PG bez uprzedzenia niby do utylizacji. Gwarancja chyba jakaś wirtualna, bo na papierze nie wystawiają, dobrze. Chyba więcej nie kupię Sony...

Data dodania: 16/07/2013

Dodał: Mariusz

Staralem Sie z nimi skontaktowac przez terlefon 3 dni z rzedu zero reakcji

Data dodania: 30/04/2013

Dodał: Piter

Już 3 razy w naprawie XT615.1-raz uszkodzenie usunięto. 2-raz (aparat fotograficzny nie zapisuje i blokuje telefon-losowo) nie stwierdzono usterki. 3-raz ponownie to samo-wgrano nowy software. Po dwóch dniach usterka ponownie zaistniała. Super serwis

Data dodania: 28/03/2013

Dodał: Tom



 

Słaba obsługa, co innego można się dowiedzieć pod numerem telefonu firmy a co innego na miejscu. Wszystkim Odradzam

Data dodania: 28/02/2013

Dodał: Cziko

Nie chcieli przyjąć Samsunga na gwarancji ponieważ dowodem zakupu nie jest faktura. Wg. nich w 2012 wprowadzono taki przepis. Tylko ktoś tu pisał że już wcześniej też tak go zbyli. A dlaczego? Co to jest? Serwis tylko dla firm?!

Data dodania: 16/02/2013

Dodał: Chris

NIEMIŁA OBSŁUGA, DIAGNOZA 25ZŁ, MASAKRA. NIE POLECAM.

Data dodania: 15/02/2013

Dodał: TYTUS

podany numer telefonu jest po prostu nieaktualny

Data dodania: 12/02/2013

Dodał: ponury

Telefon miał być oddany po max 2 tygodniach. Oddali go po miesiącu. Pochodził 2-3 miesiące i padł. OMIJAJCIE TEN PUNKT.

Data dodania: 09/02/2013

Dodał: Sabastek




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona