Getin Bank (oddział) Toruń


Ulica: Szeroka 25
87-100, Toruń, Polska

województwo kujawsko-pomorskie

Email:


Opinie o tej placówce (1.52/5):

pozytywne

neutralne

negatywne

-

-

-

3

2

26

 

Kontakt

Tel. 56 / 657 41 20


Godziny otwarcia

Poniedziałek - Piątek

10.00 - 18.00

Sobota

nieczynne

Niedziela

nieczynne

Informacje dodatkowe

 

Sprawdź oferty pracy w sieci Getin Bank.

 

Poznaj opinie o innych placówkach sieci Getin Bank.

 

Dowiedz się więcej na temat sieci Getin Bank.

 

Adresy placówek sieci Getin Bank Toruń.



 

 

Opinie Internautów o placówce "Getin Bank (oddział), Szeroka 25, 87-100, Toruń" należącej do sieci "Getin Bank"

 

Opinia negatywna
specjalnie nie podnoszą słuchawki, pismo jakie dostałem z ich centrali to chyba alkoholiczka po libacji pisała. Operacje przeszłe opisała, że dopiero będą a zmianę oprocentowania o którą wnioskowałem opisała że już była. ??????

Data dodania: 01/04/2015

Opinia negatywna
Kontakt z Bankiem zerowy !!! nigdy nie można się dodzwonić masakra , po co podany ten kontakt skoro i tak nikt nie odbiera , NIE POLECAM tego Banku i sam z niego rezygnuję

Data dodania: 20/01/2015

Opinia negatywna
Rzeczywiście beznadziejny kontakt telefoniczny z oddziałem banku- czy możecie to zmienić ? aby klienci byli w końcu zadowoleni?

Data dodania: 05/12/2014

Opinia negatywna
BEZNADZIEJA OBSŁUGI telefonicznej

Data dodania: 17/11/2014

Opinia negatywna
Ogromne kolejki,w Getin Banku na Łysakowskiego 18; miła obsługa i nie ma takich kolejek.

Data dodania: 23/06/2014

Opinia neutralna
Od kontaktów telefonicznych z bankiem W KAŻDYM BANKU jest infolinia! Pracownicy placówki zajmują się obsługą klientów przy stolikach/okienkach, a nie obsługą telefonu! Dla zainteresowanych infolinia GNB SA: 197 97

Data dodania: 15/01/2014

Opinia negatywna
jeżeli placówka posiada telefon, to ktoś powinien go odbierać, a nie po minucie dzwonienia rozłączać rozmowy...

Data dodania: 29/11/2013

Opinia pozytywna
Mają szybką i fachowa obsługę. Na każde pytanie - fachowa odpowiedź.

Data dodania: 28/10/2013

Opinia negatywna
Próba dodzwonienia się spełzła na niczym. Nie wiem po co podawać telefon kontaktowy skoro nikt go nie odbiera. Szkoda bo bank jako całość ma kilka ciekawych produktów a taka placówka zniechęca do korzystania z jego usług.

Data dodania: 02/09/2013

Opinia negatywna
Podany jest numer, na który nikt się nie zgłasza. Poza tym bank z trudnością obniża kredyt, gdy stopy procentowe zostały obniżone, a gdy rośnie, to i oprocentowanie kredytu...

Data dodania: 20/08/2013

Opinia negatywna
Słabo wykwalifikowani pracownicy, zawsze kolejki... bardzo słaby oddział, nie polecam, a jak już macie coś do załatwienia, to lepiej skorzystać z TEL.

Data dodania: 08/07/2013

Opinia negatywna
Od godziny próbuję się dodzwonić, na telefon podany w/s kontaktu. Nikt nie odpowiada również pod nr podanym przez informację końcówka 6121. Chciałam się umówić w celu założenia lokaty. No cóż komuś nie zależy!!!

Data dodania: 31/05/2013

Opinia negatywna
długie kolejki, przeciętna obsługa, brak dostępu telefonicznego, aby uzyskać informację trzeba czekać w kolejce, brak krótkiej informacji

Data dodania: 07/05/2013

Opinia negatywna
Telefon kontaktowy - nikt nie odbiera. Kolejka w placówce ciągle godzinna. Tylko tak dalej

Data dodania: 08/10/2012

Opinia negatywna
Bardzo długie kolejki, zdarzyło mi się czekać kilka godzin. A obsługiwały tylko 2 panie, trzecia wychodziła właśnie po pączki... Brak osobnego okienka kasowego (do wpłat i wypłat). A spróbujcie się tam dodzwonić... bez szans!

Data dodania: 18/07/2012

Opinia negatywna
Potwornie długie kolejki. Oczekiwanie około 2 godzin! Brak wiedzy u pracowników. Namawianie Klienta na drugi kredyt aby obniżyć oprocentowanie pierwszego i oprocentowania zostaje takie jak, jedynie wydłuża się czas spłaty i obniża wysokość raty.

Data dodania: 22/02/2012

Opinia negatywna
przy 6-8 osobowej kolejce i 3 paniach obslugujących (po okolo 20minutach doszły 2 nastepne a wiec juz było 5 pań) czekałem okolo 50min. skandal.

Data dodania: 21/01/2012

Opinia negatywna
Bardzo długie kolejki. Brak oddzielnej obsługi wpłat i wypłat.

Data dodania: 05/12/2011

Opinia negatywna
od kilku miesięcy czekam na obiecaną nagrodę.Mimo wielokrotnych telefonów i rozmów w banku nie otrzymałam satysfakcjonującej odpowiedzi;jestem ciągle zwodzoną obietnicami.

Data dodania: 24/11/2011

Opinia negatywna
bardzo długie kolejki bardzo długi czas obsługi niestety obsługa nie informuje że jest drugi punkt placówka getinbanku na szosie chełmińskiej

Data dodania: 22/11/2011

Opinia neutralna
Kolejki potworne!! Nie polecam Za to przypadkiem trafiłam do placówki na Szosie Chełmińskiej obsługa przebiegła sprawnie i w miłej atmosferze więc jeśli komuś zalezy na czasie i kompetentnej obsłudze to poleacm tą placówke

Data dodania: 17/11/2011

Opinia negatywna
To jakaś kpina. Potrzebny wam większy lokal i kilka stanowisk więcej bo nie można się dostać do okienka. Zawsze po wejściu widzę ok 20 ludzi w kolejce. Trzeba być na emeryturze żeby się doczekać bo tylko wtedy ma się dość czasu..

Data dodania: 14/11/2011

Opinia negatywna
Placówka nieprzystosowana do ilości klientów. Łowią całe masy ludzi na wysokooprocentowane lokaty w reklamach i odbijają to sobie w KOSZTACH! Proszę sprawdzić tabelę opłat i prowizji! NIE POLECAM.

Data dodania: 30/10/2011

Opinia negatywna
od dwóch dni nie mogę się dodzwonić więc na co mi podano numer ???żal obsługi że pracują w takich warunkach no i oczywiście klientów

Data dodania: 27/10/2011

Opinia negatywna
Ogromne kolejki, na Szosie Chełmińskiej 80 nie ma kolejek i jest miła obsługa.

Data dodania: 19/10/2011

Opinia pozytywna
bardzo mila obsluga jestem pozytywnie zaskoczony pracownicy super

Data dodania: 12/10/2011

Opinia negatywna
Kolejki niezależnie od pory dnia. Dwa razy chciałem skorzystać z tej placówki i zrezygnowałem, widząc ile czasu mi to zajmie. Po co reklamować bankowe produkty, jeśli nie ma zasobów (ludzi, lokalu) aby obsłużyć klientów w rozsądnym czasie?

Data dodania: 30/08/2011

Opinia negatywna
kolejki,ciasno,brzydki wystrój,mało czynnych miejsc obsługi, długi czas oczekiwania,fatalnie jak na taki bank

Data dodania: 23/08/2011

Opinia pozytywna
bardzo uprzejmi pracownicy. mam kontakt już z dwoma pracownikami obsługi klienta. jestem pozytywnie zaskoczona. Obsługa jest nieco za wolna, ale za to dokładna, kompetentna, i nie powoduje to konieczności powrotu do placówki w celu wyjaśnień.

Data dodania: 16/08/2011

Opinia negatywna
Godziny przyjęć od 9 do 18. Pracuję więc zazwyczaj wybieram się do banku po 15. Kolejka duża, a tu czynne dwa okienka z czego jedno dotyczy tylko informacji, pomimo że w banku są co najmniej 4 osoby które powinny obsługiwać klientów. Żenada.

Data dodania: 27/07/2011

Opinia negatywna
Lokal nie przystosowany do tak dużej liczby klientów, którzy stali 30.06 br o godz. 14.00 nawet na ulicy Szerokiej. Wewnątrz panowała ogromna duchota. Zbyt mała obsada, fatalne warunki pracy dla obsługujących. Nie udało mi się wypłacić pieniędzy.

Data dodania: 30/06/2011


Łącznie oddanych głosów na Getin Bank (oddział): 31, średnia ocen: 1.52/5