PZU Życie (punkt obsługi klienta) Warszawa


Ulica: Al. Jana Pawła II 24
00-133, Warszawa, Polska

województwo mazowieckie


Opinie o tej placówce (1.50/5):

pozytywne

neutralne

negatywne

-

-

-

5

0

14

 

Kontakt telefoniczny

Telefon 22 / 308 49 41


Godziny otwarcia

Poniedziałek 8-18

Wtorek 8-18

Środa 8-18

Czwartek 8-18

Piątek 8-18

Informacje dodatkowe

 

Sprawdź oferty pracy w sieci PZU.

 

Poznaj opinie o innych placówkach sieci PZU.

 

Dowiedz się więcej na temat sieci PZU.

 

Adresy placówek sieci PZU Warszawa.



 

 

Opinie Internautów o placówce "PZU Życie (punkt obsługi klienta), Al. Jana Pawła II, 00-133, Warszawa" należącej do sieci "PZU"

 

Opinia pozytywna
Dodzwoniłam się bez problemu. Pani odnalazła moja polisę i udzieliła mi wszystkich informacji, o które prosiłam.

Data dodania: 07/03/2016

Opinia pozytywna
Jak co roku telefonicznie, jak zwykle po naprawdę krótkim oczekiwaniu na połączenie z konsultantem bardzo sprawnie, szybko i w miłej atmosferze załatwiłem swoją sprawę choć nie przygotowałem wszystkich potrzebnych danych.Konsultant przemiły człowiek

Data dodania: 21/07/2015

Opinia pozytywna
BEZ PROBLEMU DODZWONIŁAM SIĘ 22/308-49-41Z i dostałam wyczerpujące odpowiedzi na moje pytania. SZCZĘŚCIARA

Data dodania: 27/01/2015

Opinia negatywna
NEGATYW ZA STOSUNEK DO KLIENTA - TOTALNA IGNORANCJA, LUDZIE, KTÓRZY TAM PRACUJĄ SĄ NIEODPOWIEDZIALNI, NIEPRZYJAŹNI... NIESTETY :(

Data dodania: 29/06/2014

Opinia negatywna
czy ktoś z urzędników banku może mi powiedzieć, dlaczego pracownik oddziału we Wrocławiu przy ul.Żmigrodzkiej przyjmując dokumenty o zgonie znajomego, nie chce mi pokwitować odbioru tych dokumentów

Data dodania: 16/05/2014

Opinia negatywna
wypłata odszkodowania z polisy bez podania jej uzasadnienia. Kwota nie wiadomo za co. Z polisy umowy wynikałoby zupełnie inaczej. Tam za 1% jest wykazana kwota 400,00. Ja otrzymałam 320 +80, z czym się nie zgadzam.

Data dodania: 26/03/2014

Opinia negatywna
Kilkukrotnie nie powiodło się automatyczne wybieranie odpowiedniego działu obsługi ubezpiecznień. Urzędniczka odbierająca telefon nie była w stanie ani połączyć mnie z odpowiednim przedstawicielem ani z kierownikiem zmiany. Brak dbałości o klienta.

Data dodania: 09/01/2012

Opinia negatywna
brak kontaktu już dzwonie godzinę a chcę uzgodnić saldo podano mi 4 numery?????

Data dodania: 30/11/2011

Opinia negatywna
Telefoniczny kontakt to fikcja.

Data dodania: 16/11/2011

Opinia negatywna
brak kontaktu z obsługą, a jeżeli już uda się skontaktować to odsyła Pani od jednej osoby do drugiej, które i tak nie potrafią udzielić informacji.

Data dodania: 04/08/2011

Opinia pozytywna
Jednego dnia dostarczyłem dokumentację, na drugi dzień miły kobiecy głos w telefonie poinformował mnie o pozytywnym załatwieniu sprawy, a następnego dnia pieniądze były już na moim koncie. 2 razy w tym roku tak było. Przed 2 laty czekałem 30 dni.

Data dodania: 11/07/2011

Opinia pozytywna
Bardzo miła i szybka obsługa. Jednego dnia złożyłem stosowną dokumentację, na drugi dzień miła Pani zatelefonowała o pozytywnym załatwieniu sprawy i następnego dnia pieniądze miałem na koncie. Przed dwoma laty miesiąc trzeba było czekać.

Data dodania: 11/07/2011

Opinia negatywna
Korzystam z usług trzech Inspektoratów PZU,na ulicy Belgradzkiej 10.Matuszewskiej 14 i Jana Pawła II 24.Ten ostatni jest najgorszy.Brak kontaktu tel.Załatwienie sprawy wymaga wyprawy do Inspektoratu.

Data dodania: 13/06/2011

Opinia negatywna
Totalny bałagan i ignorancja w obsłudze klienta!!!Żaden z numerów podanych do korespondencji ,nie odpowiada!Czas wyciągnąć wnioski!

Data dodania: 14/03/2011

Opinia negatywna
nie można wcale dodzwonić się do obsługi klienta,od trzech miesięcy nie mam blankietów do wpłat,aby otrzymać nowe trzeba jechać osobiście do punktu bo nikt nie raczy odebrać telefonu, to jest właśnie dbanie o klienta PZU

Data dodania: 25/02/2011

Opinia negatywna
długie kolejki, brak mozliwości kontaktu telefonicznego - mimo podawanych nr telefonów - nikt nie odbiera

Data dodania: 17/02/2011

Opinia negatywna
a ja pod 582 34 00 też zero

Data dodania: 16/02/2011

Opinia negatywna
przez kilkanaście minut nikt nie odbierał telefonu, gdy jednak udało mi się dodzwonić recepcjonistka sennym ziewającym i niesympatycznym głosem przekazała informację że nie może mi pomóc. I gdzie tu dbanie o klienta

Data dodania: 15/02/2011

Opinia negatywna
Dzwonię drugi dzień pod numer 22 582 32 20 ; 22 582 32 22. Głuchy telefon.

Data dodania: 11/01/2011


Łącznie oddanych głosów na PZU Życie (punkt obsługi klienta): 19, średnia ocen: 1.50/5