PZU Życie (punkt obsługi klienta) Bytom


Ulica: Rynek 12
41-902, Bytom, Polska

województwo śląskie


Opinie o tej placówce (1.47/5):

pozytywne

neutralne

negatywne

-

-

-

2

0

17

 

Kontakt

Tel. 32 / 281 60 38

Fax 32 / 281 67 52


Godziny otwarcia

Poniedziałek - Piątek

8.00 - 16.00

Sobota - Niedziela

nieczynne

Informacje dodatkowe

 

Sprawdź oferty pracy w sieci PZU.

 

Poznaj opinie o innych placówkach sieci PZU.

 

Dowiedz się więcej na temat sieci PZU.

 

Adresy placówek sieci PZU Bytom.



 

 

Opinie Internautów o placówce "PZU Życie (punkt obsługi klienta), Rynek 12, 41-902, Bytom" należącej do sieci "PZU"

 

Opinia negatywna
Aby zmienić adres na polisie trzeba odstać godzinę w kolejce -beznadzieja. Tych opinii chyba nie czyta kierownictwo bo nic sobie z tego nie robią i nic się nie zmienia. Dla tej instytucji liczy się tylko zarabianie na nas.

Data dodania: 30/01/2017

Opinia negatywna
Jeśli chodzi o telefoniczną obsługę klienta to jest po prostu masakra ci ludzie chyba tam pracują za karę i robią łaskę że rozmawiają z klientem.Proponuje wszystkich którzy maja takie same odczucia zmienić ubezpieczyciela. Rozmawiałam z panem

Data dodania: 01/07/2015

Opinia pozytywna
Jestem zadowolona z obsługi kasę miałam na drugi dzień expresowo

Data dodania: 14/01/2015

Opinia negatywna
informacja na stronie internetowej odnośnie godzin urzędowania nieadekwatna do rzeczywistości

Data dodania: 13/11/2014

Opinia negatywna
PZU NIE MA ADRESU E-MAIL!? Nie ma, czy nie mogę znaleźć!? Podpieranie ścian w kolejkach i wydzwanianie dawno się skończyło, mamy XXI wiek! NIE ŻYCZĘ SOBIE ZAPYCHANIA SKRZYNKI POCZT. ULOTKAMI PZU! Proszę o adres e-mail!

Data dodania: 19/04/2014

Opinia negatywna
Obsługa nieuprzejma. Pani milcząca, nie udziela absolutnie żadnych informacji, mimo prośby o wyjaśnienie procesu przyznawania świadczenia. Gdyby ta wizyta i rozmowa miała decydować o zawarciu ubezpieczenia, na pewno nie podpisałabym żadnej umowy.

Data dodania: 18/03/2014

Opinia negatywna
Osoba, która ze mną rozmawiała była wyjątkowa nieuprzejma.

Data dodania: 30/09/2013

Opinia negatywna
Pan w październiku kazała przyjść w styczniu by zmienić terminy opłat (życie, a Pani odesłała mnie z kwitkiem mówiąc, że to jest niemożliwe. Brak adresu e-mail.

Data dodania: 09/01/2013

Opinia pozytywna
jestem zadowolony z obsługi i szybkim załatwieniem moim zgłoszeniem .pieniężki miałem za 3 dni na koncie.

Data dodania: 23/03/2012

Opinia negatywna
brak informacji

Data dodania: 04/10/2011

Opinia negatywna
numery telefonów podane nie odpowiadaja lub są zajete cały dzień, nic nie mozna załatwić

Data dodania: 19/08/2011

Opinia negatywna
panie są niekompetentne , gburowate i niegrzeczne . traktują klientów jak potencjalnych złodziei

Data dodania: 24/05/2011

Opinia negatywna
NIKT NIE ODBIERA TELEFONÓW DZWONI SIĘ OD RANA I NIC ILE MOŻNA

Data dodania: 02/02/2011

Opinia negatywna
podzielam opinię moich poprzedników. Kontakt z żywym przedstawicielem pzu graniczy z cudem. Od kilku dni próbuję się dodzwonić do jakiegokolwiek oddziału. Bez skutku.

Data dodania: 18/01/2011

Opinia negatywna
Do kitu z taką obsługą klienta przez telefon!!!! Jakby ktoś odebrał ten tel to może i bym dała pozytywną. Dzwonie od godz i nikt nie raczy odebrać!

Data dodania: 25/11/2010

Opinia negatywna
brak kontaktu telefonicznego od tygodnia nie odbierają w placówce ,w Bytomiu telefonów.

Data dodania: 14/10/2010

Opinia negatywna
Lekceważą petenta, nie chcą pomóc, odsyłają do głównej siedziby, nie chcąc wgłębic sie w temat. Totalny brak organizacji, brak kompetencji.

Data dodania: 14/10/2010

Opinia negatywna
niekompetencja, lekceważenie klientów, niesprawne ksero, nuszczenie dokumentów klientów

Data dodania: 25/08/2010

Opinia negatywna
Ogólny brak organizacji pracy i nadzoru. Pracownicy to rzeczywiście urzędnicy./urzędują./

Data dodania: 06/07/2010


Łącznie oddanych głosów na PZU Życie (punkt obsługi klienta): 19, średnia ocen: 1.47/5