PZU Życie (punkt obsługi klienta) - Kraków

 


Ulica: Limanowskiego 22
30-534, Kraków

województwo małopolskie


Opinie o tej placówce (1.53/5):

  pozytywne

  neutralne

  negatywne

-

-

-

2

1

16

 

Kontakt

Tel. 12 / 656 53 09

Fax 12 / 656 01 57


Godziny otwarcia

Poniedziałek - Piątek

8.00 - 16.00

Sobota - Niedziela

nieczynne

Informacje dodatkowe

Sprawdź najlepiej oceniane placówki PZU w mieście Kraków.

 

Sprawdź oferty pracy w sieci PZU.

 

Poznaj opinie o innych placówkach sieci PZU.

 

Dowiedz się więcej na temat sieci PZU.

 

Adresy placówek sieci PZU Kraków.



 

 

Opinie Internautów o placówce "PZU Życie (punkt obsługi klienta), Limanowskiego 22, 30-534, Kraków" należącej do sieci "PZU"

Oceń tą placówkę

 

 

Opinia pozytywna
Ja dzwonilam z USA co prawda numer jest zmieniony ale mozna sie tego dowiedziec skoro ja znalazlam nowy numer obsluga bardzo mila sympatyczna Pani.podaje numer 308-21-09.

Data dodania: 03/09/2012

Dodała:

Opinia negatywna
Zastanawiam się, w jakim celu podany jest numer telefonu, pod który nie sposób się dodzwonić ?! Rozumiem, że czasem nie można odebrać, ale w tej placówce wcale się nie odbiera telefonu !!! Przecież mamy XXI wiek !!!

Data dodania: 31/05/2012

Dodała:

Opinia negatywna
Jak można tak działać. Złożyłam wniosek o wypłatę środków z OFE trzy tygodnie temu i co???????? Nie został przekazany dalej do Centrali. SKANDAL, żeby nie użyć epitetów. a żeby się tam dodzwonić to opinia jak poniżej!!!!!!!!!!!

Data dodania: 06/12/2011

Dodała:

Opinia negatywna
Tragedia.Można dzwonić cały dzień.A Pan z infolinii mi powiedział że jak nie można się dodzwonić to trzeba iść na miejsce.Tylko zastanawiam się w takim razie po co podany jest na stronie numer telefonu kontaktowego? Średniowiecze.

Data dodania: 14/06/2011

Dodała:

Opinia negatywna
2 godziny prób dodzwonienia się - bez rezultatu - nikt nie odbiera. Proponuję zmianę pracowników w placówce - mamy już XXI wiek od 11 lat. Jedyny pozytywny kontakt to kontakt z infolinią

Data dodania: 12/04/2011

Dodał:

Opinia negatywna
Zgadzam się z poprzednimi opiniami. Myślę, że to skandal,aby w XXI wieku niemożliwy był kontakt telefoniczny, a tak właśnie jest w przypadku tej placówki.

Data dodania: 23/02/2011

Dodała:

Opinia negatywna
Tak to prawda,dodzwonić się nie można ,można usłyszeć za to dziwny sygnał który po rozłączeniu pobiera za telefon opłate,oczywiście nic nie załatwiając.

Data dodania: 20/01/2011

Dodała:

Opinia negatywna
nie można nawiązać kontaktu w innej formie niż kontakt osobisty. Duże kolejki. Telefony są niodbierane. Nieprzyjemna obsługa

Data dodania: 10/01/2011

Dodał:

Opinia negatywna
Skandal i tyle.Dodzwonić się tam graniczy z cudem.Pracownice bardzo nieuprzejme.Zastanawia mnie fakt dlaczego nikt tego nienadzoruje.

Data dodania: 08/12/2010

Dodała:

Opinia negatywna
Cud żeby sie dodzwonic!!!! cały dzień aż wreszcie jakas niemiła pani podała mi telefon do innej dzielnicy. masakra

Data dodania: 27/07/2010

Dodała:

Opinia negatywna
Dodzwonienie się do placówki graniczy z cudem. Nie moge pójść osobiście - czyli nie mogę załatwić sprawy. Coś tu jest nie tak.

Data dodania: 20/07/2010

Dodała:

Opinia neutralna
Osób Do Obsług iJest Zbyt Mało Na Taka Ilośc Klientów.Kolejk iWynikaja Ze Złe jOrganizacjii Na Co Niestety Sami Pracownicy Zapewne Maja Niewielki Wpływ.OsobiścieSprawęZałatwiłamSzybkoIOdRęki,gdyżWcześniejZapoznałamSieZDokumentamiKtóreByłyNiezbedne.

Data dodania: 25/03/2010

Dodała:

Opinia negatywna
Oto przykład firmy państwowej - nieudolność i lekceważenie klienta. Ludziom zatrudnionym w tej placówce na klientach nie zależy, choć z tych klientów żyją. Proponuję słowa krytyki wysyłać do prasy i prywatnych TV, a także do konkurentów PZU.

Data dodania: 17/03/2010

Dodał:

Opinia negatywna
odebranie telefony przez pracownika PZU graniczy z cudem. Telefon przełączony na fax, albo rozłączają rozmowy!!!!! skandal

Data dodania: 19/02/2010

Dodała:

Opinia pozytywna
kompetentna, fachowa i rzeczowa obsługa

Data dodania: 02/02/2010

Dodała:

Opinia negatywna
Dramat z jakimkolwiek kontaktem z placówką.Dodzwonienie się do nich to jakiś cud musiałby być.Ciągle zajęte,albo dziwne dźwięki.Nie fajnie jak na tak poważnego wydawałoby się ubezpieczyciela...

Data dodania: 27/01/2010

Dodał:

Opinia negatywna
Pani przy okienku była bardzo nieuprzejma, pomimo iż posiadałam wypełniony formularz z wpisanym numerem polisy domagała się ode mnie oryginału polisy. Ponadto zadawała mi pytania cicho jak prosiłam o powtórzenie nie odpowiadała.

Data dodania: 26/01/2010

Dodała:

Opinia negatywna
przeoczyli wyslac mi formularz do ubezpieczenia nawet hehe dramat i nie mozna sie do nich dodzwonic trzeba isc osobiscie

Data dodania: 16/10/2009

Dodała:

Opinia negatywna
Wielki NEGATYW! Jak tak można traktować klienta!!!! Nie uprzejma pracownica w ogóle łaskę robi że mnie wysłucha !!! KARYGODNE

Data dodania: 09/09/2009

Dodała:


Łącznie oddanych głosów na PZU Życie (punkt obsługi klienta): 19, średnia ocen: 1.53/5