Nie polecam. Chciałem kupić auto używane , ciągle czegoś brakowało, zwodzili mnie z dwa tygodnie i w końcu \"zero\" odzewu co do możliwości kupna. Totalna \"olewka\" klienta

Data dodania: 05/05/2015

Dodał: fan Hondy

Szef serwisu stwierdził zatarte cylinderki przednich hamulców - koszt 7 tys zł - wymiana całych podzespołów - wymieniłem w innym warsztacie klocki za 500zł i problem zniknął... cylinderki pracują jak należy - tyle w temacie serwisu w tej firmie.

Data dodania: 19/02/2015

Dodał: Anntek

Serwis oceniam negatywnie. NIE POLECAM TAM NAPRAW... Zainteresowani są tylko w sprzedaży. Naprawy knocą i zawyżają w wycenie! Jak w PRL

Data dodania: 07/02/2015

Dodała: Ewa

Serwisanci będą mili tylko wtedy kiedy nic im nie zgłosisz do naprawy gwarancyjnej, im pasuje tylko dokonać przeglądu technicznego i zainkasować 1000 zł. Jeśli masz jakąś usterkę w samochodzie zbędą cię wmawiając, że to normalne. Nie polecam!

Data dodania: 04/02/2015

Dodał: stiopa43

Byłem przed zakupem hondy. Zapłaciłem 270 PLN (z rabatem) za diagnozę przed zakupową która nie wykryła poważnej wady samochodu (koszt naprawy w serwisie ok. 4 tys. PLN) a którą każdy \\\\\\\'Pan Mietek\\\\\\\' zobaczył na oko zwłaszcza że mówiłem że

Data dodania: 30/01/2015

Dodał: Kupujący



 

Nie polecam tego salonu przy zakupie auta używanego. Z dnia na dzień podnoszą cenę tego samego auta. Brak podejścia do klienta.

Data dodania: 13/01/2015

Dodał: Jarek

Nie polecam cyniczna, bezczelna i wulgarna obsługa 1 z panów pracujących w biurze serwisu. Wymiana opon bagatela trwała tylko 2 godz. i jeszcze mi zarzucono,że to moja wina bo mi muszą aluminiową felgę prostować /a felga prosta.

Data dodania: 20/11/2014

Dodała: kattak111

WIELKI negatyw: obsługa serwisów niemiła, klient odnosi wrażenie, iż rozmawia z przypadkową osobą nie mającą podstawowych kompetencji w danej branży

Data dodania: 14/11/2014

Dodał: Kulfon

W pełni przychylam się do negatywa dla salonu Hondy, Suzuki i Forda w Opatówku. Obsługa serwisów i brak wiedzy pozostawia wiele do życzenia, klient odnosi wrażenie, że rozmawia z przypadkowymi osobami nie znającymi się na tematy motoryzacyjne.

Data dodania: 14/11/2014

Dodał: Czarek

Powołują się na swoje doświadczenie, a wymieniają części eksploatacyjne na stare. I to te, których nie ma na fakturze. Klient ma się nie zorientować... Stosują postarzanie produktu patrz samochodu...

Data dodania: 01/11/2014

Dodał: dżony




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona