Nie traktują klienta poważnie - Z daleka od serwisu. Ludzie niekompetentni - Niekompetencja, nieumiejętne podejście do klienta.

Data dodania: 06/05/2013

Dodała: x-trail

Ogromny negatyw! Za stosunek do klienta od chwili przekroczenia progu salonu, za złe traktowanie, niezależnie od wybranego modelu, za robienie problemów ze zwykłego zakupu opon czy ubezpieczenia samochodu. Najgorszy salon, jaki spotkałam.

Data dodania: 25/04/2013

Dodała: Andzia

Ogólnie obsługa klientów chcących zakupić używane auto jest na bardzo niskim poziomie - zero profesjonalizmu, zero pomocy, chcesz bierz nie to nie. Przecież nie muszę tu kupować - takich argumentow uzywają...

Data dodania: 17/09/2012

Dodał: Faworek

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Obsługa, wogóle nie mają pojęcia o Nissanie, a poza tym to żaden autoryzowany serwis, z tego co sie okazało zabrali im przedstawicelstwo Nissana, nie polecam w żadnym wypadku.

Data dodania: 21/05/2012

Dodał: Lukas

kiedyś kupiłem w ich komisie auto - aż strach wspominać teraz dzwonię do serwisu ( w związku z innym autem ) nikt w firmie telefonu nie odbiera, ani na serwisie, ani w innych działach - novellus tarnów zdecydowanie odradza

Data dodania: 03/04/2012

Dodał: były klient



 

Dokonałem dwóch przeglądów w moim nissanie.Podczas pierwszego nawet nie ściągnięto tylnych kół,a w komorze filtra powietrza znajdowały się roje martwych much i komarów.W drugim koła były ściągane,ale komora filtra ponownie nie była wyczyszczona!

Data dodania: 26/01/2012

Dodał: demslaw

3 lata trwa załatwienie reklamacji nie polecam

Data dodania: 24/01/2012

Dodał: Mirek

Jeden z najgorszych serwisów z których miałem okazje korzystać, brak wiedzy merytorycznej, kultury osobistej doradców serwisowych pozostawia wiele do życzenia,ten serwis to jakaś kpina!!! GORĄCO ODRADZAM !!!

Data dodania: 05/01/2012

Dodał: meva

Cały czas szukają mechaników za 1500 a oczekują kolesia który robi jak elektronik,naprawia automaty,składa silniki,jest po studiach i ma staż 15lat minimum,niewiem kiedy zrozumieją że nawet 2 tyś czy 2,5tyś to jak na serwis to płaca żenada

Data dodania: 04/01/2012

Dodał: diag

Przy zakupie używanej 3-letniej Almery spotkałem się z dużą niekompetencją, by nie powiedzieć ignorancją. Kiedy wynikły kłopoty eksploatacyjne nie z mojej winy, musiałem przyjechać do serwisu na własny koszt-w jedną stronę 140km.

Data dodania: 06/10/2011

Dodał: Jerzy




Poprzednia strona    ... 4 5 6 7 8 ...    Następna strona