Olewająca klienta obsługa,która ma czas na rozmowy między sobą i przekleństwa, Może trzeba by przyjść w garniturze by zostać zauważonym,choć myśle ,że i to nie jest gwaranten normalnego podejścia do klienta Wcześniej kontakt telefoniczny zerowy

Data dodania: 24/11/2015

Dodał: Roman

Stosunek do klienta fatalny. Kupiłam fabrycznie nowe auto, które rejestrowałam sama, pracownicy nie mieli czasu (!). W dniu odbioru auta z salonu, po przejechaniu kilkunastu km zapaliła się kontrolka silnika. Co ASO na to? \"Nie nasz problem\" (!)

Data dodania: 19/11/2015

Dodała: monia

Niektórzy pracownicy zapominają,że są to dla klienta bo dzieki niemu maja prace.Arogancja i bezczelność i brak chęci porozumienia.

Data dodania: 17/11/2015

Dodał: Witold

Osobą przyjmując zamówienie totalnie nie kompetentna. Podczas oczekiwania na auto dwukrotnie zmieniany osoby zajmujące się tym.w dniu odbioru auta niepotrafili wydrukować umowy leesingowej.

Data dodania: 16/11/2015

Dodała: Anna

Masakra nigdy więcej

Data dodania: 24/10/2015

Dodał: Tombud



 

salon nie wywiązuje się z rozmów telefonicznych zatrudnia jak to powiedziano:\" nie doświadczony\" pracowników,którzy ustalają telefonicznie części do samochodu ,a jak chce się je odebrać okazuje się ,że cena jest dwukrotnie większa.

Data dodania: 14/10/2015

Dodał: niezadowolony

Może i wiedze maja jako jedyny serwis VW w poznaniu który znają się na porządnej mechanice (naprawa skrzyń itp. ) ale obsługa pozostaje wiele do życzenia, kiedyś to byli doradcy

Data dodania: 28/09/2015

Dodał: Michał

Szopa i jeszcze bez szczelna obsługa powinni naprawiać duże fiaty a nie vw

Data dodania: 21/09/2015

Dodał: Marcin

Zaczynając od recepcji bardzo nie miła obsługa -nieprofesjonalna (klienci na poczekalni a w recepcji Panie między sobą klną nie patrząc że dzieci w poczekalni) Doradca jeden na zmianie!! nie wyrabia sie z obsługą -po co uzgadniać termin przyjęcia sk

Data dodania: 25/08/2015

Dodał: b6tdi

Od momentu kiedy w firmie pojawili się nowi pracownicy młodzi panowie jakość usług spadła do zera. Serwisowałem u nich samochody od 8 lat. I juz mi wystarczy. Brak wiedzy fachowej razi w oczy.

Data dodania: 20/08/2015

Dodał: Marcin




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona