Osoby obsługujące serwis brak kompetencji powiem tak głęboki PRL robią łaskę że rozmawiają oraz starają się naciągnąć klienta na jak największy koszt. Jeśli człowiek ma pojęcie i inne zdanie to go ignorują.

Data dodania: 02/07/2015

Dodał: marcin

Jak moze sobie taka wielka firma pozwolic na takie traktowanie klienta , ze tez niemcy nie zabrali jeszcze z hukiem autoryzacji, hamskie traktowanie klienta , dodzwonic sie graniczy z cudem, pracownicy nie znaja slowa przepraszam

Data dodania: 27/05/2015

Dodał: maciek

Odradzam, auto zostawione na tydzień na malowanie i naprawę po kolizji po odebraniu okazało się ze podmieniono mi akumulator, widocznie mój komuś się spodobał i nie dziwne młode markowe auto w zamian badziewie ale jak wiadomo brak winnego!!!!!

Data dodania: 16/04/2015

Dodała: Prywatny

To co teraz się wyrabia w tym serwisie to jakaś porażka. dzisiaj odbierał mój samochód dziwnie "pachnący" mechanik bo dwóch młodych bez doswiadczenia Panów berdychowskich nie poczuwało się do przyjecia mojego samochodu.

Data dodania: 16/04/2015

Dodał: Marol2000

olewają klienta samochód stoi od tygodnia powód olej w zbiorniczku wyrównawczym głowica cała chłodnica ok ich mistrz góru to chyba jakiś imbecyl a reszta ala mechaników to chyba piekarze bo mój samochód może rozebrać i poskładac tylko jeden

Data dodania: 09/04/2015

Dodał: jacek1212



 

AGRESYWNA, niemiła obsługa pewnego pana. Brak fachowości i kompetencji w naprawie samochodów. Zdecydowanie omijać taki SERWIS !

Data dodania: 05/04/2015

Dodała: EWA

Serwisanci rozbili mi auto-Audi RS4, salon zaproponował naprawę i klepanie, interwencje nic nie dały-kompletny skandal-w dodatku naprawa zrobiona wadliwie-radze unikać zwłaszcza posiadaczom sportowych wersji-korzystanie z serwisu grozi uszkodzeniem

Data dodania: 24/03/2015

Dodał: Jakub

nie polecam tego serwisu. Czas naprawy przekracza tygodnie. Wstawiłem auto i nie potrafią go naprawić; dodzwonić się jest problem, a ceny zbyt wysokie za naprawę.

Data dodania: 07/03/2015

Dodał: pcs

Bardzo słaba obsługa, klient to zło konieczne. Odradzam.

Data dodania: 27/02/2015

Dodała: Mar

Sprzedawcy ok, za to reszta - brak kultury, zero podejścia handlowego. Honor handlowy polegający na dotrzymywaniu słowa i umówionych terminów - nie istnieje.

Data dodania: 27/02/2015

Dodała: Emilia




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona