W dniu wczorajszym (04-04-2012) dokolnalem zakupu kawy Tchibo Milano w Silesia City Center, ktora zmielono mi na miejscu. Po powrocie do domu i zaparzeniu okazalo sie, ze kawa jest zwietrzala. Smak nie do strawienia.

Data dodania: 05/04/2012

Dodał: makobi

Opinia negatywna
placówka zamknięta
ZAOPATRZENIE marketu interesujące. Często prowadzone są promocje, chociaż nieraz poziom cen na niektóre artykuły jest niezrozumiały /za wysoki/ np. soki jednodniowe, gdyż w sąsiednim sklepie osiedlowym są nawet o o,3o zł niższe.

Data dodania: 27/02/2012

Dodała: JAN

moja ocena dotyczy sklepu internetowego tchibo od 17 stycznia 2012 roku czekam na zamówiony towat za który zapłaciłam przelewem dzwonie pisze mejle wysyłam potwierdzenia przelewu a oni nie moga dopasowac przelewu do zamówienia tragedia

Data dodania: 26/01/2012

Dodała: iwa

Próbuję od godziny dodzwonić i nic

Data dodania: 10/11/2011

Dodał: zły On

to skandal ze do zakupionego ekspresu cafissimo nie dolaczono instrukcji obsl.w jezyku polskim.jest po turecku,wegiersku i czesku.nie dolaczono tez firmowych kubeczkow.to swinstwo i brak profesjonalizmu.jestem zawiedziony.

Data dodania: 23/12/2010

Dodał: marek



 

panie,owszem,uprzejme,czysto i miło także, ale brak możliwości kontaktu telefonicznego, żeby o coś zapytać, jeśli nie można dojechać danego dnia, brak możliwości zamówienia czegokolwiek.Jeśli nie mieszka się w legnicy, nie ma szans kupić,co się chce

Data dodania: 08/12/2010

Dodała: beata

Przy oglądaniu poduszki relaksacyjne obsługa wyrwała żonie ją z ręki i podała zapakowaną. Gdy trzy letnie dziecko wzięło poduszeczkę, upuściło na podłogę i podniosło z powrotem \\\"pani\\\" wyrwała mu ją z ręki. Wyszliśmy ze sklepu z płaczącym dzieck

Data dodania: 31/08/2010

Dodał: gd

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Serwis Tchibo brak słów, jedna wielka tragedia od 1,5 miesiąca czekam na naprawę lub zamianę produktu a gwarantują 14 dni. Nie radzę kupować sprzętu AGD jak padnie to czeka się miesiącami a potem okazuje sie ,że tylko zwrot pieniedzy.

Data dodania: 16/03/2010

Dodała: rozczarowana

od 2 tygodni nie mogę kupić zielonej herbaty HUANG SHAN - dlaczego są takie trudności ze sprowadzeniem jej?

Data dodania: 09/02/2010

Dodała: tanika

zakupilam 2 kubki firmowe prosilam o 2 rozne sprzedano mi jednakowe probuje dodzwonic sie na numer telefonu podany w internecie godzinami piszczy fax i nikt nie odbiera telefonu jak mam wymienic kubek?

Data dodania: 07/04/2009

Dodała: niazadowolony klient




Poprzednia strona    1 2 3    Następna strona